سه شنبه 15 مرداد 1392 - 16:46

دزدي دختر از پدرش به روايت پليس فتاي ياسوج

دختر جوان 17 ساله که از حساب بانکي پدرش در طول سه ماه به صورت غير مجاز برداشت و خريد و فروش کارت شارژ انجام مي داد، توسط پليس فتا کهگيلويه و بويراحمد شناسايي شد.

به گزارش بوير نیوز به نقل از  پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ ” سيد عبدالمطلب مرتضويان ” رئيس پليس فتا استان کهگيلويه و بويراحمد در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : در پي اعلام شکايت فردي مبني بر برداشت غيرمجاز از حساب بانکي وي ماموران، اقدامات خود را آغاز کردند.

سرهنگ مرتضويان ادامه داد: در بررسي هاي اوليه مشخص شد اين برداشت ها به صورت اينترنتي و بیشتر از يک ماه صورت گرفته است که نهايتاً پس از استعلام هاي صورت گرفته عامل برداشت از حساب که دختر شاکي بود، شناسايي و به اين يگان احضار شد.

رئيس پليس فتا استان کهگيلويه و بويراحمد افزود: در تحقيقات اوليه وي از گفتن حقيقت خودداري کرده ولي پس از رويت مستندات موجود به جرم خود اعتراف و اقرار کرد؛ رمز دوم اينترنتي عابر بانک پدرم را بدون اجازه او فعال کرده و روزانه چندين کارت شارژ براي خود و دوستانم خريداري و اکنون از کرده خود پشيمان هستم.

اين مقام انتظامي بيان کرد: به هيچ عنوان کارت عابر بانک و اطلاعات حساب خود را در اختيار ديگران قرار نداده و در صورتيکه گمان کرديد اطلاعات شما در اختيار ديگران قرار دارد سريعاً نسبت به تغيير آن اقدام کرده و مراتب را به بانک مربوط اطلاع دهيد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=60924
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    آخی طفلک دخترش بوده رفتارش حتما به والدینش رفته دیگه یا لازم داشته ندادن

  2. اعتدال گفت:

    به نظر من دزدی این دختر از مصادیق فساد اقتصادی است و باید اعدام شود././././.

  3. فتوشاپ گفت:

    فکر کنم این داستان فتوشاپه

دیدگاه شما