یکشنبه 13 مرداد 1392 - 12:00

خبرنگاران فعال کهگیلویه و بویراحمدی تجلیل می‌شوند

معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم روز خبرنگار در دوشنبه هفته جاری در سالن شماره یک استانداری خبر داد.

خبرگزاری فارس: خبرنگاران فعال کهگیلویه و بویراحمدی تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس، کرم‌الله محمدپور عصر امروز در جمع خبرنگاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های اجرایی روز خبرنگار در استان اشاره و اظهار کرد: تجلیل از خبرنگاران فعال استان روز دوشنبه 14 مرداد ماه رأس ساعت 18:30 دقیقه عصر در سالن شماره یک استانداری استان برگزار می‌شود.

معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اذعان کرد: این مراسم به منظور ارج نهادن به مقام بزرگ خبرنگار همه ساله در  سطح کشور و استان برگزار و از خبرنگاران فعال هم استانی نیز تجلیل می‌شود.

وی در ادامه اجرای مراسم تجلیل را با حضور  استاندار استان، مسئولان فرهنگ و ارشاد، هیئت‌مدیره خانه مطبوعات و سرای روزنامه‌نگاران عنوان کرد و اذعان داشت: با توجه به این‌که این مراسم قرار بود در 15 مرداد برگزار شود به 14 مرداد نیز موکول و در این مراسم  جوایز ارزنده و همراه با صرف افطاری مسئولان با خبرنگاران نیز صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج 17 مرداد به عنوان روز خبرنگار نامیده شده است و هر ساله به مناسبت این روز از خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه تجلیل می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=60366
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما