سه شنبه 8 مرداد 1392 - 0:44

بزرگواری: روحانی انسان باهوش و زیرکی است

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس گفت: با حفظ مصالح نظام، انقلاب و مردم، همه قوا از جمله مجلس و دولت باید با هم تعامل سازنده داشته باشند.

خبرگزاری فارس: همه قوا باید با هم تعامل سازنده داشته باشند

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با فارس در یاسوج گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری تأکید دارند باید همه ما مسئولان برای پی بردن بیشتر به اهداف انقلاب و حرکت بهتر در این مسیر به وصیت‌نامه امام راحل و مفاد آن عمل کنیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امام در وصیت‌نامه خود مسئولان را به حفظ وحدت و تعامل و همکاری دعوت کرده و همواره نسبت به تفرقه‌ای که دشمن با آن به دنبال توطئه و فتنه است هشدار داده‌اند.

نماینده اصولگرای ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ادوار گذشته و در دوره‌های مختلف شکل‌گیری دولت‌ها و مجالس، هنگامی چرخ کشور به خوبی چرخیده که دولت و مجلس در تعامل سازنده با یکدیگر بوده‌اند.

حجت‌الاسلام بزرگواری تعامل را به معنای نادیده گرفتن اصول و آرمان‌ها و حدود و مرزها نداست و گفت: تعامل باید همیشه برقرار باشد ولی این به معنای نادیده گرفتن وظایف و مسئولیت‌ها در برابر قانون نیست و قبل از هر تعاملی عمل به قانون از سوی همه لازم است.

وی رئیس‌جمهور جدید را با توجه به سوابق قبلی فردی قانون‌گرا دانست و گفت: روحانی تا آن‌جا که ما به یاد داریم عامل به قانون در مسئولیت‌ها بوده چرا که در مکتب امام و انقلاب پرورش یافته و به حتم وصیت‌نامه امام را هم سرلوحه کار قرار می‌دهد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی موضع‌گیری روحانی در همین ابتدای کار و از روز انتخاب تاکنون را خوب و مثبت و در چارچوب اخلاق ارزیابی کرد و گفت: در این مدت دیدیم که روحانی زیاد صحبت نکرد و وعده و وعید نداد و از شعار دوری کرد که همین نشان دهنده ذکاوت و هوش سیاسی بالای رئیس‌جمهور آینده است.

بزرگواری ذره‌ای عمل را بهتر از هزاران ساعت سخن دانست و گفت: امروز هم مردم از مسئولان انتظار دارند بیش از آن‌که سخن بگویند برای مشکلات کنونی چاره‌جویی کنند و به همین خاطر مجلس آمادگی هرگونه تعامل با رئیس‌جمهور آینده برای اعتلای کشور و نظام را دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=59244
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خودت چی ؟؟؟؟؟

  2. اریک کانتونا گفت:

    واقعا این آقا صبح و عصر نداره. آنلاین طرز فکرشو عوض میکنه. یه ذره هم مرد باش و رو یک اصل پافشاری کن. اصل آدم خود بودن نه …..

    • طرفدار گفت:

      به خدا راست گفتی البته گناه نداره نه توان تحیلیل مسائل را داره نه مشاورینی با سواد که به او مشاوره بدهند . تو را خدا دست از سرش بردارید . صحبت هاشو نادیده بگیرید اخه زدن ندارده

  3. حق گو گفت:

    همین آقا قبل از انتخابات این نظر را درباره روحانی نداشت

  4. یاسوج گفت:

    ای خدا بازم این حرف زد.بابا به فکر مردم باشین.مردم تاوان چی رو دارن پس میدن؟

  5. خانتلا گفت:

    گه خیلی حیلی باهوشه به خودت رفته

دیدگاه شما