جمعه 4 مرداد 1392 - 18:53

زورگیری در سطح شهر به اسم شهرداری + عکس

برخی افراد به نام اکیپ سد معبر شهرداری در روزهای گذشته برای اهالی منطقه ۲ شهرداری تهران ایجاد رعب و وحشت کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: زورگیری در سطح شهر به اسم شهرداری

به گزارش بویرنیوز، سایت رجا نیوز نوشت: بنابر گزارش‌هایی که به ما رسیده مدتی است برخی افراد به نام پرسنل و اکیپ سد معبر شهرداری منطقه 2 با لباس شخصی و بدون اتیکت و هویت شناسایی و بی‌سیم به دست برای اهالی و مغازه داران خیابان علامه طباطبایی واقع در منطقه 2 شهرداری تهران ایجاد مزاحمت، رعب و وحشت و تهدید می کنند و از مغازه داران و کاسبین محل حق حساب و رشوه دریافت می‌نمایند.

این در حالیست که اعتراض برخی از اهالی محل به این موضوع با تهدید به مرگ و ضرب و شتم این افراد روبرو شده است. به طوری‌که با فضایی که ایجاد شده اهالی محله مذکور امنیت جانی و مالی خود را در خطر می‌بینند.

یکی از کسانی که مورد ضرب و شتم و تهدید این افراد قرار گرفته است به خبرنگار رجانیوز گفت: ساعت 23:15 دوشنبه مورخ 24 تیرماه بود که داخل خودروی شخصی خود نشسته بودم که سه مرد قوی هیکل که لباس شخصی به تن داشتند از خودروی شهرداری (شماره انتظامی این خودرو محفوظ است) در حالی‌که بی‌سیم به دست داشتند پیاده شده درب خودروی مرا باز کردند و با معرفی خود به عنوان مأمور دولت گلوی مرا گرفته و به زور از ماشین پیاده‌ام کردند و مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند.

وی می‌افزاید: بعد از اعتراض و مقاومت بنده این‌بار مرا تهدید به مرگ کردند و با چماق به من حمله ور شدند.

این فرد که یکی از کاندیداهای انتخابات شورای شهر گذشته هم بوده است در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: هنگامی‌که فریاد “کمک” من توسط مادرم شنیده شد او برای نجاتم سراسیمه خود را به پایین ساختمان رساند که متأسفانه مادر مرا نیز مورد فحاشی و ضرب و شتم قرار دادند.

وی ضمن بیان این مطلب که ضرب و شتم بنده و مادرم که خانواده جانباز هستیم مورد تأیید پزشکی قانونی قرار گرفت اضافه کرد: جرم من فقط این بود که به مغازه‌دار کنار محل ساختمان محل سکونت خود گفتم در مقابل باج‌خواهی این افراد مقاومت کند.

وی ادامه داد: هنگامی‌که اهالی محل با پلیس تماس گرفتند آن‌ها سوار خودرو شده و متواری شدند.

این فرد با بیان اینکه فردای آن روز شکایت خود را به حراست و بازرسی ناحیه ایثارگران شهرداری منطقه 2 بردیم که ترتیب اثر داده نشد اظهارداشت: رئیس حراست آقای محمدی گفت ما نمی‌توانیم کاری کنیم و اگر قرار باشد کاری انجام دهیم فقط می‌توانیم این افراد از این ناحیه شهرداری به ناحیه دیگر منتقل کنیم.

وی افزود: بازرسی شهرداری منطقه هم ضمن بیان اینکه وظیفه ما حسن نظارت است به صراحت گفت: ما کاری نمی‌توانیم انجام دهیم و شما باید از طریق 1888 پیگیری کنید.

این فرد با بیان اینکه وقتی شکایت خود را به دفتر شهردار منطقه 2 بردیم و آن‌ها نیز ترتیب اثر ندادند اضافه کرد: همان موقع نسبت به وضعیت پیش آمده اعتراض کردم و متأسفانه مسؤول دفتر شهردار ضمن بیان عدم ارتباط این پرونده با شهردار گفت: به شما وقت ملاقات نمی‌دهیم و هرکاری می‌خواهید انجام دهید.

وی گفت: متأسفانه فردای آن شب حادثه ساعت 22:30 همان سه نفر به همراه 5 تن دیگر با دو خودروی شهرداری (شماره انتظامی خودروی دوم نیز محفوظ است) به همان مغازه قبلی که شب قبل آمده بودند حمله‌ور شدند و مشتریان و مغازه دار را مورد ضرب و شتم قرار دادند و همسر مغازه‌دار را تهدید کردند که اگر چیزی بگویی تو را خواهیم کشت.

این فرد ضمن بیان این مطلب که سراکیپ این ضاربان شخصی به نام ف بود ادامه داد: این‌بار هم وقتی متوجه شدند که اهالی محل با پلیس تماس گرفته‌اند سراسیمه سوار خودروهای خود گشته و متواری شدند.

وی در پایان گفت: شکایت خود را همراه با استشهادیه محلی این‌بار به کلانتری 134شهرک قدس بردیم و امیدواریم پلیس هرچه زودتر به شکایت اهالی خیابان علامه طباطبایی رسیدگی کند و امنیت و آرامش را بار دیگر به این محل باز گرداند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=58641
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما