یکشنبه 4 تیر 1391 - 1:04

دعواي مديران سرخابي علني شد !

بویرنیوز: طي روزهاي گذشته و از شروع فصل نقل و انتقالات فوتبال اظهارنظرهاي متفاوتي از مديران عامل باشگاه هاي ليگ برتري بر عليه يکديگر منتشر شد که در اين بين جنگ لفظي مديران عامل پرسپوليس و استقلال بيشتر از بقيه تيم ها به چشم آمد. در آخرين اظهارنظرهاي صورت گرفته مديران قرمز و آبي به صورت رسمي و علني بر عليه يکديگر موضع گيري کرده اند که اين سخنان بازتاب گسترده اي در رسانه هاي خبري داشته و رويانيان و فتح الله زاده که تا ديروز داعيه رفاقت داشتند الان به دشمنان هم تبديل شده اند.
البته برخي اعتقاد دارند که مديرعامل باشگاه استقلال براي اينکه عملکردخودش را توجيه کند دست به توهين به همکارانش درهيات مديره مي زند و مدير عامل پرسپوليس را که دارد کاستي هاي چندساله تيمش را جبران مي کند با اين چنين ادبياتي زير سوال مي‌برد.فصل پيش مدير عامل استقلال با جذب ستاره‌هايي چون مهدي رحمتي، جاسم کرار، وليدعلي، فريدون زندي، آندرانيک تيموريان و خسرو حيدري هزينه ميلياردي براي باشگاه داشت تا تيمش با افتخار لقب کهکشاني دريافت کند اما اين هزينه بالا عايدي جز کسب يک جام آن هم از نوع حذفي براي آبي‌ها نداشت تا هيات مديره استقلال (درست يا غلط) امسال سياست هزينه محدود در فصل نقل و انتقالات را پيش بگيرد. سياستي که اساسا قلعه نويي از آن بي اطلاع بود و وعده‌هاي نيم بند مسئولان را براي جذب نفرات مورد نظر جدي گرفت.
حرفهاي قلعه نويي پيش از آمدن به استقلال
مديري که مي‌خواهد تيمش را براي قهرماني ببندد بايد مثل رويانيان عمل کند، اين جمله اي است که امير قلعه نويي در روزهاي واپسين همکاري با باشگاه تراکتورسازي بر زبان آورد تا حسين جعفري مديرعامل اين باشگاه بداند بدون حضور پررنگ در فصل نقل و انتقالات نمي‌تواند سرمربي موفق تيمش را حفظ کند. البته به گواه آمار و ارقام قلعه نويي در طول ساليان اخير در کنار همه مسائل فني يکي از ريشه‌هاي موفقيت خود را جذب بازيکنان کارآمد و زبده مي‌داند، اتفاقي که تا اينجاي کار خبري از آن نيست. طرفداران قرمز اعتقاد دارند آنچه اين روزها در پرسپوليس جريان دارد، آنها را به ياد سال‌هاي طلايي اين باشگاه مي‌اندازد که نامش همواره با افتخارات زيادي عجين بوده و بزرگان بسياري در اين مسير از هزينه کردند.
مديرعامل پرسپوليس چگونه از پس اين مخارج برمي‌آيد؟
اگر سال گذشته رسيدن به «ميليارد» يک تابوي شگفت‌انگيز بود که مو به تن مخاطبان سيخ مي‌کرد، امروز مرزهاي جديدي براي اين گمانه‌زني‌هاي ترسيم شده است! البته اگر هزينه کردن دولت براي باشگاه‌ها ممنوع است، پس پول اين بازيکنان از کجا مي‌آيد و چگونه مي‌توان خرج اين بمب‌هاي خبري را داد. محمد رويانيان همان‌ گونه که بارها اعلام کرده به دنبال استانداردسازي در باشگاه بزرگي چون پرسپوليس است و قطعا يکي از پارامترهاي اساسي اين مسأله خودکفايي مالي سرخ‌ها از منابع دولتي است که اميدواريم نه صد درصد بلکه در بخشي از اين مسأله پرسپوليس بتواند روي پاي خود بايستد و صرف نگاهش به بودجه‌‌هاي دولتي نباشد. اما پرسشي که براي بيشتر کار‌شناسان مطرح است، اين که مديرعامل پرسپوليس چگونه از پس اين مخارج برمي‌آيد؟

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=5857
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما