چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 21:19

آسیب‌دیدگی زرینچه در بازی تیم 98 با منتخب 2014

دور جدید تمرینات تیم فوتبال شهرداری یاسوج امروز در زمین آموزش و پرورش این شهر بدون حضور زرینچه مربی این تیم برگزار شد.

خبرگزاری فارس: آسیب‌دیدگی زرینچه در بازی تیم 98 با منتخب 2014/نخستین تمرین برومند با شهرداری در یاسوج

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس از یاسوج، عصر امروز نخستین تمرین تیم فوتبال شهرداری یاسوج در دور جدید و در مجموعه ورزشی آموزش و پرورش برگزار شد.

در این تمرین که زیر نظر رضا شریفی دستیار اول زرینچه برگزار شد خبری از سرمربی تیم نبود و بازیکنان در دو دسته بزرگسال و امید تمرینات خود را با حضور کادر فنی تیم برگزار کردند.

امروز و در نخستین دور از تمرینات تیم شهرداری پس از حضور در اردوی شهریار، چند بازیکن با لباس شخصی شاهد تمرین تیم فوتبال شهرداری بودند که حسین حجازی‌پور از شاخص‌ترین چهره‌ها بود.

خبرنگار فارس از گوشه و کنار تمرین شنید که مسئولان تیم فوتبال شهرداری یاسوج دیگر حسین حجازی‌پور را به دلایل مختلف نمی‌خواهند و با این بازیکن قرارداد امضا نمی‌کنند.

در این میان خود حسین حجازی‌پور معتقد بود که حتما با تیم شهرداری قرارداد خواهد بست و حرف‌های در گوشی را که البته برخی کادر فنی بیان می‌کردند رد کرد.

در تمرین امروز علی قاسمی اجازه تمرین نداشت و از صمد اکبری کاپیتان تیم خبری نبود و وقتی دلیل غیبت زرینچه را از شریفی سؤال کردیم به آسیب‌دیدگی زانوی وی در دیدار منتخب 98 با تیم 2014 اشاره کرد و گفت: روز شنبه آینده زرینچه در تمرین شهرداری حضور پیدا خواهد کرد.

در تمرین امروز بازیکنی به نام خمیس در تمرینات حضور پیدا کرد که فصل گذشته در تیم گهر درود بازی می‌کرد.

این روزها در تمرینات تیم فوتبال شهرداری بیش از همه حرف از پیمان نصیرزاده دروازه‌بان جوان و بومی تیم شهرداری است که همه اعتقاد داشتند وی پدیده دروازه‌بانی ایران خواهد بود.

زمین آموزش و پرورش محل تمرین تیم شهرداری رختکن نداشت و بازیکنان در آسفالت داغ مشغول تعویض لباس بودند که داد شریفی از این وضعیت در آمده بود.

پرویز برومند با مدلی جدید در تمرینات حاضر شده بود و اگر کسی از حضور او در یاسوج خبر نداشته باشد به هیچ وجه تشخیص نخواهد داد که او همان پرویز برومند تیم استقلال است.

حسین حجازی‌پور از مسائل سال گذشته در لیگ دسته اول فوتبال سخنانی خصوصی با خبرنگار فارس مطرح کرد که در نوع خود جالب و البته تأسف‌بار برای فوتبال بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=58453
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما