چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 16:06

در کهگیلویه و بویراحمد:مدیرانی که یک شبه اعتدالگرا میشوند

خرداد ۹۲ خیلیها را غافلگیر کرد. کسانی که تا  شب اعلام نتایج باور نداشتند که حسن روحانی از صندوقهای رای سربلند بیرون بیاید. همینها حتی در سخنان خود به ایماء واشاره منتظر تکرار احمدی نژاد بودند، احمدی نزادی که علیرغم همه ویزه گیهایش در دفاع از مدیران خود کم نمی گذاشت.

خرداد ۹۲ روزهای التهاب وانتظار بود. تاب آوردن این همه التهاب وانتظار کار فرصت طلبان حرفه ای نبود. رقابت چنان داغ بود وخط کشی های چنان واضح که بسیاری از مدیران  فعلی دولت در استان کهگیلویه و بیوراحمد یارای موضع گیری به نفع  هیچ گزینه ای وکاندیدایی را نداشتند.

متاسفانه در یک اقدام غیر اخلاقی ، شاهد هستیم برخی که با توسل به لطایف الحیل ،توانستند خودرا از فیلترهای مدیریتی جریان حاکم بر دولت نهم ودهم بگذرانند  ویا تاکید بر رای دادن وحمایت خود از دکتر احمدی نژاد ،در مسند مدیریتی برخی دستگاههای دولتی استان خودرا جا بزنند، اینروزها دم از اعتدالگرایی و حتی اصلاح طلب بودن خود زده وبا نزدیک شدن به برخی صحنه گردانان سیاست پیشه فاقد اصول گفتمانی، برآنند تا چند صباحی دیگر بر  صندلی مدیریت سازمانی  تکیه زنند.

کسانی که تا روز ۲۴ خرداد حتی جرات جواب دادن سلام  همکاران ناهمسو  با دولت را نداشتند و با یک خودسانسوری وحشتناک ،بسیاری از نیروهای توانمند و کارشناسان دلسوز در ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد صرفا به جرم رای ندادن به دکتر احمدی نژاد را بایکوت اداری نموده بودند، اینروزها با تعارف چای ونوشابه و من بفدای تو خواندن و نجوای درگوشی با معدود معامله گران برخی گروه ها و  راه انداختن بازی کهنه “کی بود کی بود من نبودم” ،سعی در بهره مندی از مجدد از فرصت  تغییر دولت شده اند.کاش این افراد کمی هم وفاداری و سرسختی در دفاع از حلقه دوستان و رفقاء را ازاحمدی نژادمی آموختند.

برخی از این مدیران سوء رفتار  بسیارافراطی با همکاران ناهمسوی خود در ادارت و سازمانها را ،نتیجه تاکید مقامات اداری و دولتی مافوق خود ودر بسیاری مواقع متوجه مدیریت ارشد استان وحتی وزراء مینمودندو درآشفته بازار آنروزها کسی  جوابگوی آن همه  ظلم وجفا این گروه از مدیران نبوده است واینگونه بود که موجی از یاس و سرخوردگی را دربین کارمندان دولت و متخصصین ایجاد نمودند که قضاوت درباره صحت یا سقم آن مدعای ها با کرام الکاتبین است.

دولت آینده تدبیروامید که به همت مردم بزرگ ایران در روزهای آینده سکان مدیریت کشور را در دست خواهدگرفت قطعا ترکیبی از عقلا و خردورزان جناحهای سیاسی چپ وراست هواهد بود اما تصور تداوم فرصت مدیریت و تکرار فرصت طلبی برای افرادی که همکاران  بیگناه خودرا علیرغم اذعان به توانمندیشان  در کنج ادارات وسازمانها بایکوت ،وحتی از دست دادن و احوالپرسی با آنان وحشت داشته و معاشرت دیگران با آنهارا موجب دردسر میدانستند تصوری باطل است . آبشارنیوز

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=58433
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. باقر دهدشتی گفت:

    قلم تیز ،جسور،شفاف ومودبانه مهندس جهانبخش از دور پیداست. احسنت

  2. ایمور گفت:

    من نمیدونم کسانی که اینقدر راحت تغییر موضع میدن و اصولا عضو حزب باد هستند ، اون دنیا جواب مردم رو چطور میدن. تو این دنیا که هر چی چپ چپ نگاشون میکنیم به هیچ عنوان خجالت نمیکشن. راستی آیا واژه خجالت برای این افراد قابل درک هست؟ …..

دیدگاه شما