چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 11:16

ظرفيتي به نام “روزنامه ابتكار” براي كهگيلويه و بويراحمد + تصاوير

كهگيلويه و بويراحمد شايد محروم نباشد و ما بيراهه از محروم بودنش سخن رانده ايم؛ سرزميني كه خداوند هر آنچه نام نعمت بر آن هست را به تكثر در اين وجب كوچك خاك گسترانيده و مهم تر از آن جنسي از بشر را در آن خلق كرده كه در هوش و زيركي مانند ندارد.

به گزارش بويرنيوز، كهگيلويه و بويراحمد را نخواسته ايم از محروميت خارج كنيم و گناه اين جرم نابخشودني متوجه تمام كساني است كه خواسته يا ناخواسته بر طبل عقب ماندگي در اين جزيره زر خيز نواخته اند.

روزنامه ابتكار كه سال 82 با همت محمد علي وكيلي در تهران و بدون حمايت سازمان و نهادي پا به عرصه اطلاع رساني نهاد، كمتر كسي تصور مي نمود كه اين روزنامه شخصي بتواند در ميان تغييرات سياسي استوار بماند و آنچه پيش بيني مي شد آن بود كه اين رزونامه اصلاح طلب و همواره منتقد دير يا زود به جرگه روزنامه هاي ورشكسته و يا لغو مجوز شده بپيوندد.

گذر زمان البته نشان داد كه درايت وكيلي و اعتدال وي موجب شده تا نظام و حاكميت  ” روزنامه ابتكار” را نه تنها تهديد بلكه فرصتي براي حاكميت از باب نمود واقعي انتظار و مطالبه مردم از دولت و حاكميت بپندارد.

محمد علي وكيلي البته متولد شهرستان بويراحمد از استان كهگيلويه و بويراحمد است همان جايي كه سالها به عنوان محروم ترين استان كشور معرفي مي شود؛ اما عملكرد وكيلي نشان داده كه كهگيلويه و بويراحمد داراي سرمايه انساني فراواني است و به جرات مي توان گفت كه از ابتداي انقلاب تاكنون روزنامه و يا نشريه اي همچون ابتكار نداشته ايم كه بدون حركت هاي پاندولي و چرخشي و با حفظ رويكرد انتقادي بتواند در مدار سياسي ايران چرخش كند و روز به روز جايگاه خود را در اين عرصه بالا ببرد.

دیدار مدیران روزنامه ابتکار با آیت الله هاشمی/ تصاویر

ديدار اخير دست اندركاران روزنامه ابتكار با آيت اله هاشمي نشان از ظرفيت گسترده ابتكار براي ايجاد هم افزايي نيروهاي كهگيلويه و بويراحمد با حاكميت داشت و ابتكار نشان داد كه ظرفيت خود را از قالب روزنامه فراتر برده و امروز خود جزوي از بازيگران عرصه سياست است.

افطار روزنامه ابتكار كه دو تيپ ميهمان داشت هم در نوع خود قابل توجه است؛ دسته اول كهگيلويه و بويراحمدي هاي ساكن در تهران و دسته دوم شخصيت هاي ملي و اين خود اولا محوري از وحدت در ميان نيروهاي كهگيلويه و بويراحمد ايجاد خواهد كردو و دوما خواهد توانست ميان كهگيلويه و بويراحمد و مديران طرازاول كشور آشتي ايجاد كند.

کهگیلویه بویراحمدی های مقیم تهران در افطار روزنامه ابتکار +تصاویر

اميد است تا اين روزنامه بتواند همچون گذشته و البته با بوجود آمدن فضاي مطلوب در كشور بهتر از گذشته رسالت خود را به انجام رسانده و كهگيلويه و بويراحمد بتواند از ظرفيت روزنامه ابتكار براي پيشرفت كهگيلويه و بويراحمد استفاده نمود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=58320
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دانشجوی عمران گفت:

    مثلا اون آقای گ. ع که اصلا ربطی به استان نداره اون وسط چه میکنه؟!
    این آقا هرجا رفته برای قوم لر بدنامی اورده حتی باغملکی ها هم این آقا رو قبول ندارند! حالا اومده خودشو چسبونده به استان ما!

  2. ناصر گفت:

    بااینکه خط فکری اقای وکیلی راقبول ندارم اما روشش وسیاستمداریش راتحسین می کنم

  3. اشنا گفت:

    دمت گرم بویر که کارحرفه ای کردی

  4. تاج گفت:

    درودبربویرنیوزکه واقعا کار وشخصیتش حرفه ای هست

  5. ناشناس گفت:

    احسنت بویر نیوز اصالت اطلاع رسانی حفظ کردی 

  6. احتشام بهاروند گفت:

    با اغاز استارت تغیر وروی کار امدن دولت تدبیر ظر فیتهای ناشناخته قوم لر بروز ظهور بی نظیری داشته اند من خرم ابادی هستم از درایت دکتر وکیلی احساس غرور می کنم همیشه مقالات شیرین ودقیق او را رصد می کردم احساسش یک نزدیکی با صراحت قلمش داشتم اما نمی دانستم که او از دیار شرافتمند لر است ضون تشکر از مطلب سایت بویر نیوز خواهشم این است یک چهر ه بین الملی را در دایره کوچک ایلی محصور نکنید تا بتوانند از وجود وظر فیتش بهره کافی ببرند

  7. محسن گفت:

    این مطلب چند نکته مهم داشت:
    1 – به نظرم در وهله اول ارزش و جایگاه خود بویر نیوز را می رساند که اینچنین با شخصیت و حرفه ای به این قضیه پرداخته است
    2 – جایگاه بالای روزنامه ابتکار باعث بالابردن وزن و وجهه استان می گردد.
    3 – می توان با همدلی به نقطه خوبی رسید وبشرطی قید کدورت ها و نگاه های تنگ نظرانه را بزنیم.

    4انشالا بویر نیوز هم روزی به بالاترین درجات برسد انصافا حقش است ولو اینکه هم اکنون در سطح کشور جایگاه و ارزش دارد.
    به امید سربلندی کهگیلویه و بویراحمد و ایران زمین

  8. هی گفت:

    به نظرم اگه هاشمی 10 سال قبل بود بچه ها را نمیذاشتن 200 متی دفترش رد بشن

دیدگاه شما