جمعه 2 تیر 1391 - 4:10

شنبه تمام قراردادآبی ها ثبت مي شود؟

بویرنیوز: تا به حال حتي يک قرارداد از بازيکنان استقلال نيز به ثبت نرسيده و اين درحالي است كه مسئولان اعلام كردند با رفع مشكلات باشگاه تمامي قراردادها قرار است به ثبت برسد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، مسولان باشگاه استقلال در تلاشند تا با رفع مشكلات اداري و ثبت، قراردادهاي اعضاي اين تيم را ثبت كنند اين در حالي است كه مسئولان معتقدند شنبه تمامي قراردادها به صورت يك جا به ثبت مي‌رسد و اعضاي تيم استقلال كه تا به حال تمامي قراردادهاي خود را به باشگاه استقلال ثبت كردند، شنبه تنها پاي قراردادهاي خود را امضا مي كنند.
گفتني است، مسئولان تيم استقلال اعلام كردند بازيكنان قديم و جديد تيم استقلال شنبه در هيئت فوتبال حاضر مي شوند و قراردادشان را رسمي مي‌كنند البته اعلام شده است كه برخي بازيكنان تيم استقلال مدعي شدند كه تا زمان دريافت پول نمي‌توانند در هيئت فوتبال حاضر شوند و قراردادشان را به ثبت برسانند. گفتني است، اعضاي تيم استقلال يك نماينده از تيم از صبح در هيئت فوتبال حاضر مي شود و بازيكنان تيم استقلال كه قرار است قراردادهاي خود را به ثبت برسانند يك به يك در هيئت فوتبال حاضر مي شوند و پاي قراردادهايشان را امضا مي‌كنند.
مديرعامل تيم استقلال مدعي شده است كه بازيكنان تيم استقلال با رضايت كامل قرارداد خود را به امضا مي رسانند زيرا قبل از حضور در هيئت فوتبال آنها مبلغي را دريافت كرده و با شرايط مناسب براي ادامه كار در تيم استقلال حاضر مي‌شوند.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=5828
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما