سه شنبه 1 مرداد 1392 - 23:27

کهگیلویه بویراحمدی های مقیم تهران در افطار روزنامه ابتکار +تصاویر

ضیافت افطاری روزنامه ابتکار در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) و به مانند سنوات گذشته با حضور جمع کثیری از اهالی مطبوعات، نمایندگان مجلس، مسئولین کشوری، فعالان سیاسی و اجتماعی و به ویژه کهگیلویه و بویراحمدی های مقیم تهران برگزار شد.

شب گذشته و در سیزدهمین شب از شبهای ماه مبارک رمضان و شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) روزنامه ابتکار به سیاق سالهای پیش میزبان جمعی صمیمی از مخاطبان روزنامه و دست اندرکاران رسانه و جامعه مطبوعاتی کشور بود.  دکتر محمد علی وکیلی مدیر مسئول و صاحب امتیاز روزنامه ابتکار طی یک دهه گذشته و از ابتدای آغاز به کار روزنامه ابتکار همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان میزبان این ضیافت معنوی و صمیمی بوده است.

در این مراسم که امسال در باشگاه بانک مسکن برگزار شد، جمع کثیری از زاگرس نشینان و کهگیلویه و بویراحمدی های مقیم تهران از جمله جمعی از مدیران ارشد کشوری و لشکری، استادان دانشگاه فعالان عرصه های اجتماعی و فرهنگی و نمایندگان کنونی و سابق شهرهای مختلف استان و استان های همجواردر مجلس شورای اسلامی  حضور داشتند. دکترولی الله شجاع پوریان نماینده اسبق مردم بهبهان، سید باقر موسوی نماینده اسبق بویراحمد، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت، غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، دکتر پرویزیان عضور شورای پول و اعتبار، سجادی معاون وزیر جهاد کشاورزی و … از جمله مهمانان حاضر در این ضیافت بودند.

همچنین تنی چند از چهره ها و مدیران مطرح کشوری از جمله محسن هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی و مدیرعامل سابق متروی تهران و دکتر سلیمانی مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نیز در این جلسه افطاری حضور داشتند. مدیران مسئول برخی روزنامه ها، خبرگزاری ها و سایت های خبری از جمله روزنامه های دنیای اقتصاد، همبستگی، عصراقتصاد و… نیز از دیگر مهمانان این ضیافت بودند.

DSC_3152 DSC_3150 DSC_3133 DSC_3105 DSC_3050 DSC_3055 DSC_3085 DSC_3103 DSC_3030 DSC_3007 DSC_3215 DSC_3179 DSC_3171 DSC_3168

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=58237
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علي گفت:

    دقت كردين كه نمايندگان استانمون باهم تويه عكس نيستن واقعا اوج محبت بهمو ببينين

  2. پسر سوق گفت:

    نمایندگان استان…خدایی من که نه یاسوجی ام نه گچسارانی ولی تنها افتخار استان آقای تاجگردونه..نماینده کهگیلویه که یه……نماینده ویراحمد هم دنبال مجوز حمل سلاح و مصونیت دائم و… خدا را شکر که کنار هم نیستند…ولی در کل خوشحالم بچه های استان در بیرون از استان همدلیشون زیاده….

  3. 1 گفت:

    باز هم دکتر وکیلی  
    و بازهم افتخار برای استان
    کار ایشون باعث ایجاد ارتباط بین بچه های استان و بزرگان کشوری میشه!

دیدگاه شما