چهارشنبه 31 خرداد 1391 - 16:57

هدیه خوش وزیر ارشاد برای استان

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: امین کمالوندی ظهر چهارشنبه در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره فیلم و عکس دنا افزود: برگزاری چهل و هشتمین جشنواره فیلم و عکس منطقه ای سینمای جوان با نام دنا در استانی که سینما ندارد فرصت گرانبهایی است.

وی بیان کرد: قرار است سالن سی سخت و تالار چند منظوره فرهنگ و ارشاد استان به ظرفیت 190 نفر در یاسوج به امکانات پخش فیلم مجهز شوند و در سفر وزیر ارشاد به بهره برداری برسند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمداظهار داشت: سینما تک جوان هم با ظرفیت 60 نفر برای پخش و تحلیل فیلمهای روز دنیا در سفر دکتر حسینی به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: جشنواره فیلم و عکس دنا از 19 تا 22 تیرماه جاری در یاسوج برگزار می شود و قرار است دکتر سید محمد حسینی و 12 مدیر سینمایی کشور در مراسم اختتامیه این جشنواره شرکت کنند.

کمالوندی تصریح کرد: حضور سه باره وزیر فرهنگ و ارشاد به این استان طی چهار ماه، نشان دهنده توجه ویژه دولت به بخش فرهنگ و هنر این استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو سینما در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به یاسوج در جریان برگزاری جشنواره فیلم و عکس دنا راه اندازی می شود

دبیر جشنواره فیلم و عکس دنا با بیان اینکه چهل و هشتمین جشنواره دنا پس از 20 سال از برگزاری این جشنواره در یاسوج برگزار می شود، گفت: در طول برگزاری جشنواره فیلم و عکس دنا، شهر یاسوج میزبان 250 هنرمند فیلمساز، عکاس و فیلمنامه نویس از 12 استان کشور خواهد بود.

وی عنوان کرد: این جشنواره از نظر میزان شرکت کنندگان، با یک هزار و 902 اثر رکوردار بوده است.

در پایان این مراسم پوستر چهل و هشتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان( دنا) رونمایی شد.

مهر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=5787
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما