چهارشنبه 31 خرداد 1391 - 16:52
اختصاصی بویرنیوز

هشدار/موسسه بزرگ اندیشان در استان غیرقانونی است

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: چندی است که موسسه ای مجهول الهویه تحت عنوان بزرگ اندیشان در شهرهای مختلف استان مشغول به فعالیت است.

این موسسه در قالب تشکیل کلاس های کنکور برای داوطلبان به آنها وعده های عجیب و غریب می دهد.

این موسسه با اخذ هزینه بالا از داوطلبان کنکور استان مدعی شده که تمام نکات مهم را تنها در یک روز به داوطلبان ارائه می دهد، جالب این که این موسسه از هیچ نهادی مجوز ندارد و آزادانه و به راحتی در تیراژهای بالا تبلیغ می کند و متاسفانه برخورد قابل توجهی تاکنون با این موسسه صورت نگرفته است.

این موسسه با تبلیغات خود دانش آموزان و اولیلی مضطرب آنها را به راحتی فریب داده و معلوم نیست که تا کی باید این روند ادامه پیدا کند.

سید جواد جهاندیده کارشناس مسئول مدارس و مراکز غیر دولتی آموزش و پرورش استان در گفتگو با خبرنگار بویرنیوز گفت، موسسه بزرگ اندیشان هیچ مجوزی از آموزش و پرورش استان دریافت نکرده و تاکنون گزارشی از اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در خصوص فعالیت این موسسه ارسال نگردیده و در صورت انجام فعالیت اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد می تواند از فعالیت این موسسه ممانعت نمایند.

وی گفت: در خصوص فعالیت این موسسه در گچساران پیگیری های لازم انجام شده است و به گفته کارشناس مراکز غیر دولتی آن شهرستان دستور پلمپ این موسسه صادر شده است و در یاسوج موارد در حال پیگیری است.

بویرنیوز امیدوار است  تا با پیگیری سریع و عاجل مسئولان اماکن و آموزش و پرورش استان، از این پس شاهد جولان دادن افراد متقلب و سوء استفاده گر در عرصه آموزش استان نباشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=5782
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. نوید گفت:

    سلام این موسسه در حال حاضر تو شهر ما هم داره فعالیت میکنه ولی فقط با برگزاری کلاس کنکور
    من تا الان چندین جلسه در کلاسها شرکت کردم ولی هیچوقت نشنیدم که بگن تمام نکات کنکور رو در یک جلسه یا یک روز میگن
    در مورد هزینه هم باید بگم واقعا کمه (تقریبا هر جلسه پنج هزار تمن)
    البته اینم اضافه میکنم که سطح اموزششون خیلی خوبه

  2. فاطمه گفت:

    سلام من دراین کلاساقبلا شرکت کردم وهزینه هم دادم ولی تا الان نمیدونستم غ قانونیه اگر غ قانونیه پس تکلیف بچه های که تا الان هزینه دادن چی میشه و دارن هزینه میدن نباید ازشون پس گرفت؟شکایت کرد؟!!!!

دیدگاه شما