چهارشنبه 31 خرداد 1391 - 9:20

حکم جانباز ضارب مدیرکل بنیاد شهید صادر شد

به  گزارشبویر نیوز به نقل از ایلنا:حکم اولیه پرونده شکایت مدیرکل سابق اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد که توسط یک جانباز شهرستان چرام این استان سیلی خورده بود از سوی دادگاه این شهرستان اعلام و به متهم پرونده ابلاغ شد.

وکیل پرونده ضرب مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با تائید این خبر گفت: حکم اولیه ” حسین غلامی ” ضارب ” علی امیری ” مدیرکل سابق اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از سوی قاضی ” برازنده ” اعلام شده است.

” امیررضا خوش آئین ” در گفتگو با ایلنا از یاسوج گفت: ” آقای حسین غلامی ” به 10 میلیون ریال جریمه نقدی بدل از حبس و هفت میلیون ریال بدل از شلاق از سوی دادگاه شهرستان چرام به جرم ” ضرب ” ” آقای امیری ” مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد محکوم شده است.

وی از اعتراض متهم این پرونده به ” دادنامه صادره ” از سوی قاضی پرونده خبرداد و یادآورشد: پرونده بعد از اعتراض متهم به ” دادگاه محترم تجدید نظر ” ارسال می گردد.

وکیل پرونده ضرب مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: دادنامه کنونی تا زمان قطعیت ضمانت اجرایی نداشته و مجازات های تعینی بخاطر جرائم ایراد ضرب عمدی و اخلال در نظم عمومی جلسه بزرگداشت یادوآره سرداران شهدای چرام اعلام و ابلاغ شده است.

خوش آئین در پاسخ به این سئوال که اگر شاکی اقدام به رضایت از متهم نماید سرانجام پرونده چه می شود؟ اظهار داشت: در صورت رضایت شاکی ، پرونده در مورد جنبه خصوصی موقوفی تعقیب و جنبه عمومی تخفیف تعقیب صادر می شود.

وی از آمادگی خود برای درخواست از شاکی پرونده ( امیری مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد ) برای رضایت به متهم خبرداد و خاطرنشان کرد: آنچه که اینجانب تاکنون انجام داده ام براساس احساس مسوولیت در حیطه شغل وکالت بوده اما اکنون حاضرم برای درخواست رضایت از شاکی هرگونه تلاشی را داشته باشم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=5775
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما