چهارشنبه 31 خرداد 1391 - 8:57

استان آخر در زمینه توسعه هستیم

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد هر نوع بدبینی در بین مردم از سوی هر شخصی چه مسئول و غیر مسئول خیانت به نظام و خون شهیدان است.

خبرگزاری فارس: ایجاد بدبینی میان مردم خیانت به نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد با بیان این‌که کارهای بزرگی توسط نظام جمهوری اسلامی در مناطق محروم این استان و سایر نقاط کشور صورت گرفته، تأکید کرد: همه باید قدردان این خدمات و شکرگزار نعمت جمهوری اسلامی باشیم.

وی در ادامه ابراز داشت: مسئولان باید این خدمات را برای مردم اطلاع‌رسانی دقیق کرده و اگر در جایی کم کاری شده از مردم عذرخواهی کنیم و اجازه ندهیم این خدمات نادیده انگاشته شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نباید با عملکرد نامناسب خود در بین مردم بدبینی ایجاد کنیم چرا که هر چه داریم از برکت وجود نظام اسلامی است و همه ما مشروعیت مدیریت‌ها را از اسلام و این نظام گرفته‌ایم.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم شورای اسلامی ایجاد هرگونه بدبینی در میان مردم را به مثابه خیانت به خط شهیدان و انقلاب و نظام دانست و گفت: نباید با عملکردهای ناصواب موجبات بدبینی میان مردم را فراهم سازیم.

وی فرموده رهبری مبنی بر کار و تولید و حمایت از سرمایه ایرانی را یک فرمان دانست و گفت: اگر دم از ولایتمداری می‌زنیم حرکت نکردن در این مسیر به معنای فاصله گرفتن از ولایت است.

زارعی تصریح کرد: برای مثال با همه کارهایی که نظام جمهوری اسلامی در این استان انجام داده اکنون در رتبه آخر توسعه قرار داریم که باید همه با هم با یک حرکت انقلابی در این سال چند پله رتبه خود را ارتقا بخشیم.

استان آخر در زمینه توسعه هستیم

وی با بیان این‌که در این استان سهم ما از صنایع و صنعت کشور تنها نیم درصد است، خاطرنشان کرد: رهبری معظم انقلاب درد ما را در سال 73 به خوبی بیان فرمودند آن‌جا که از ما خواستند برای ساختن استان همت خود را نه دو برابر بلکه 10 برابر کنیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا با انتقاد از برخی ادارات که هنوز در حال و هوای انتخابات قرار دارند، تصریح کرد: فراموش کنیم رقابت‌ها را و به رفاقت‌ها و همدلی برای توسعه استان بیاندیشیم.

زارعی سیاسی‌کاری را آفتی برای توسعه استان دانست و گفت: مسئولان مشکلات را فارغ از اندیشه‌های سیاسی به ما منتقل کنند تا برای پیشرفت شهرستان و استان آن‌ها را به مسئولان ارشد کشور منتقل کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=5771
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما