چهارشنبه 31 خرداد 1391 - 8:49

کاندیدای هدایت خواه برای ریاست جمهوری کیست؟

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: می دانم در جبهه پایداری بر روی گزینه‌های ” سعید جلیلی ” و ” علی اکبر ولایتی ” بحث شده یا خیر اما تا جایی که من می دانم این جبهه هنوز رسما وارد این موضوع نشده است.
عضو مرکزی جبهه پایداری از «غلامعلی حداد عادل» بعنوان یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری نهم خبر داد.

ستار هدایتخواه در گفت‌وگو با ایلنا در یاسوج، گفت: آقای حداد عادل» احتمالا یکی از کاندیداهای انتخابات آتی ریاست جمهوری است اگرچه جبهه پایداری هنوز نشست‌های مستمری برای این انتخابات برگزار نکرده است.

وی زمان برگزاری نشست‌های مستمر جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری آینده را حدود یک ماه آینده عنوان و اظهارداشت: بدون شک این جبهه در آن انتخابات حضوری فعال خواهد داشت.

مخبر سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، «حداد عادل» را دارای پتانسیل‌های قابل قبولی برای ریاست جمهوری هفتم ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: جبهه پایداری دنبال بررسی تمامی شاخصه‌های اصولگرایی برای نامزد خود در انتخابات آینده ریاست جمهوری است.

هدایتخواه افزود: نمی‌دانم در جبهه پایداری بر روی گزینه‌های «سعید جلیلی» و «علی اکبر ولایتی» بحث شده یا خیر ، اما تا جایی که من می‌دانم این جبهه هنوز رسما وارد این موضوع نشده است.

وی درپاسخ به این سوال که برخی رسانه‌های برون مرزی راجع به شخص شما بعنوان یکی از گزینه‌های ریاست جمهوری آینده خبر داده‌اند آیا این موضوع صحت دارد؟ احتمال کاندیداتوری آقای حداد عادل وجود دارد اما کاندیداتوری من یک شوخی است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=5768
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما