پنجشنبه 27 تیر 1392 - 16:06

بازیکنان تیم شهرداری یاسوج به ابومسلم مشهد پیوستند

اخباری از گوشه و کنار حکایت از پیوستن چند بازیکن به شهرداری یاسوج و جدایی برخی دیگر از بازیکنان این تیم و پیوستن آ‌نها به تیم‌های دیگر دارد از جمله ابومسلم مشهد دارد.

خبرگزاری فارس: بازیکنان شهرداری یاسوج به ابومسلم پیوستند

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، امروز و از زبان مدیر اجرایی تیم فوتبال شهرداری یاسوج شنیدیم که چند بازیکن جدید به این تیم پیوسته‌اند تا نیازهای جواد زرینچه را در خطوط مختلف برطرف کنند.

زرینچه پیش از ترک یاسوج و برای حضور در اردوی 10 روزه تهران اعلام کرده بود که در پست‌های مهم از جمله دروازه‌بان، دفاع وسط، هافبک بازی‌ساز میانی و بالاخره در خط حمله به بازیکنانی نیاز دارد تا بتوانند خواسته‌های تاکتیکی وی را برطرف کنند.

با حضور احسان شیرمردی در قلب دفاع این تیم و همچنین مذاکره با قاسم اکبری مهاجم خوب تیم اتکا، تقریبا مشکلات خط دفاعی و حمله این تیم برطرف می‌شود.

آن‌گونه که مدیر اجرایی تیم شهرداری می‌گوید، با مذاکراتی که چهار دروازه‌بان نام آشنای فوتبال کشور یعنی مسعود غلامعلی‌زاد، حسنی‌صفت، حسن هوری و حسین آشنا با این تیم داشته‌اند، خیال زرینچه از بابت نقل مکان وحید کارگر از شهرداری به نفت گچساران راحت خواهد شد.

حسین حجازی‌پور که فصل رؤیایی را با صبای قم در دو فصل پیش به پایان برد اکنون به عنوان پیستون اثرگذار با تیم شهرداری قرارداد بسته است.

اما این تنها به ورودی تیم برمی‌گردد و در عوض خروجی تیم شهرداری هم در فصل جاری زیاد بوده است.

به یقین مهم‌ترین خروجی این تیم در این فصل که به تیم رقیب یعنی نفت گچساران پیوسته می‌توان از وحید کارگر دروازه‌بان سابق شهرداری در فصل گذشته اشاره کرد.

اما شاید یکی دیگر از بازیکنانی که زمزمه جدایی وی از تیم شهرداری یاسوج با واقعیت همراه شده محمد خان‌احمدی کاپیتان دوم تیم است که اخبار حکایت از مذاکره این بازیکن با باشگاه ابومسلم خراسان دارد.

حال چرا ابومسلم؛ به این دلیل که در دو فصل گذشته عباس چمنیان مربی این بازیکن در شهرداری یاسوج بوده است.

خان‌احمدی یکی از مؤثرترین بازیکنان تیم شهرداری یاسوج در سال‌های اخیر به شمار می رود که تاکنون حاشیه‌ای از وی مشاهده نشده و اگر چنین شود شهرداری یاسوج از داشتن یک بازیکن فنی و البته با اخلاق محروم می‌شود.

شکار سیاه جامگان ابومسلم به خان‌محمدی ختم نمی‌شود و طبق آخرین اخبار دریافتی فارس، علی‌رضا عباس‌فرد و حمید صفری بازیکنان اسبق شهرداری عزم دیار رضوی برای پیوستن به تیم مربی با اخلاق یعنی عباس چمنیان و تیم باسابقه ابومسلم مشهد را دارند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=57348
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. جواداسلامی گفت:

    باسلام خدمت شما و خوانندگان عزیز باید به عرض برسانم تیم شهرداری یاسوج امسال علی رغم شایعات برخی افراد که متاسفانه از منافع این تیم دور مانده اند وقصد تخریب آنرا دارند ودر برخی سایتها و رسانه ها عنوان نموده بودند که آقای زرینچه فقط از یک بازیکن بومی آن هم محمد دارابی در تیمش استفاده کرده به عرض برسانم که اتفاقا برعکس سال های گذشته که ردپای بازیکن سالاری را میشد درتیم مشاهده کرد امسال این مربی بزرگ وبا اخلاق هیچ تعارفی با هیچ بازیکنی ندارند به عنوان مثال حامد امیرخانی که از شاگردان خود ایشان بود ودرسالهای گذشته در تیم های وی بازی میکرد امسال به خاطر عدم آمادگی این بازیکن از لیست خط خورد وباید یادآوری کنم 9بازیکن بومی درترکیب تیم امسال حضور دارند وسرمربی تیم سرمایه گذاری خوبی روی این بازیکنان دارد که انشاالله خودتون در آینده شاهد هنرنمایی آنها خواهید بود. بنده به عنوان روابط عمومی باشگاه باید عرض کنم که هیچ احدی از مدیرعامل وسرپرست ومدیرتیم و… هیچگونه دخالتی در انتخاب هیچ بازیکنی ندارند وتک تک بازیکنان از حرفه ای تا آماتور همه انتخاب سرمربی محترم تیم میباشد پس خواهشا به شایعات توجه نکرده وشک نکنید آقای زرینچه آبروی چندین وچندساله خودشو براخاطر سفارش فلان وبهمان زیر سوال نمی بره ویک نکته به عنوان حسن ختام خدمت دوستانی که منتقد آقای علی اکبر نگین تاجی مدیر اجرایی این تیم هستند ، به عرض برسانم بنده از زمان تاسیس باشگاه وحضور در لیگ دو تاکنون در خدمت این تیم بوده ام اگر حضور ایشان در کنارتیم ومدیریت خوب ایشان نبود شاید جایگاه کنونی را هرگز نداشت.

  2. شهرداری قهرمان گفت:

    مردم ان استان فقط و فقط به قهرمانی و لیگ برتری شدن شهرداری یاسوج فکر می کنندا

دیدگاه شما