پنجشنبه 27 تیر 1392 - 14:34

آقایان 4 سال شکم شان از پولهای حوزه پُر شده و حالا خود را به دولت بعدی می چسبانند!+عکس

مشکل اصلی ما با دوستان سینماگری است که با حوزه هنری همراه شدند و با همدستی حوزه، سینمای اجتماعی ما را رو نابود کردند. این سینماگران بیش از تمامی مسئولین به سینمای ایران لطمه زدند. دوستانی که بدون هیچ همسویی فکری، کنار مسئولین حوزه ایستادند و با رانت و چاپلوسی و پول گرفتن، حساب بانکی شان را پر کردند.

به گزارش بویرنیوز منیژه حکمت کارگردان سینمای ایران که این روزها درگیر تولید «شهر موشها2» است در تازه ترین گفتگویش که با حسین لامعی در «کافه سینما» انجام شده با انتقاد از عملکرد مدیریتی جواد شمقدری به نقد رفتار سینماگرانی پرداخت که در این چهار سال با پولهای حوزه هنری جیبهای خود را پر کردند اما حالا بیخود و بی جهت خود را به دولت بعدی می چسبانند. بخشهایی از گفته های حکمت را در ادامه می خوانید:

مشکل اصلی با سینماگرانی است که با حوزه همراه شدند
در این 4 سال عده ای تمام سعی شان نابودی سینما و از بین بردن نام و نشان هنرمندان بوده بی آنکه بدانند سینماگر، در پیله فرو میرود اما دوباره سر از پیله در میاورد، نمی توان سینما و سینماگر را محو کرد و هنر را از بین برد… من در این تیزه روزی ها تنها سازمان سینمایی را مقصر نمی دانم و عملکرد حوزه هنری را به مراتب خطرناک تر و ویران گرتر از سازمان سینمایی دیده ام. تکلیف سازمان سینمایی و آقای شمقدری و اطرافیانش از همان ابتدا مشخص بود، نه امیدی به آنان داشتیم و نه خواهیم داشت؛ اما اهالی حوزه هنری که بعضی شان ادعای مردمی بودن و روشنفکری داشتند چه گلی بر سر سینمای ایران زدند؟ آیا غیر از این بود که کمر به قتل سینمای مستقل ایران بستند و دلسردی و نا امیدی را جاگزین دلگرمی و امید کردند؟ ما از ابتدا انتظاری از این مسئولین وزارت ارشاد نداشتیم، مشکل اصلی ما با دوستان سینماگری است که با حوزه هنری همراه شدند و با همدستی حوزه، سینمای اجتماعی ما را رو نابود کردند. این سینماگران بیش از تمامی مسئولین به سینمای ایران لطمه زدند. دوستانی که بدون هیچ همسویی فکری، کنار مسئولین حوزه ایستادند و با رانت و چاپلوسی و پول گرفتن، حساب بانکی شان را پر کردند.

به نظر می رسد این تصویر که از مهمانی افطار امسال حوزه هنری گرفته شده به شدت مرتبط است با صحبتهای منیژه حکمت

4 سال شکم خود را با پولهای حوزه پر کردند
امروز می بینیم همانها، دارند دوباره رنگ عوض می کنند و خود را به دولت بعدی می چسبانند! آخر ریاکاری و دغل بازی تا چه حد؟ آقایان 4 سال شکم شان از پولهای حوزه پُر شده ولی حالا که دیدند گروه دیگری بر سر کار آمده، از مطالباتی که نسبت به دولت آینده دارند حرف می‌زند! کدام مطالبات؟ آقایان! شما که تا دیروز شانه به شانه حوزه هنری ایستاده بودید.

اجازه حضور و عرض اندام به شرکای حوزه را نمی دهم
ما در این 4 سال دوران سختی را سپری کردیم؛ اما این بار تا انتها ایستاده ایم! شاید امروز زورمان به مسئولین و مقامات ارشد نرسد اما مطمئنا می توانیم دست سینماگران ریاکار را روو کنیم! ما دیگر اجازه ی حضور و عرض اندام به کسانی که در این 4 سال شریک حوزه هنری بودند نخواهیم داد. من تمامی خاطرات این 4 سال را نوشته ام و اگر این آقایان بار دیگر سودای پست و مقام و ریاست در سر داشته باشند، این نوشته ها را به طور کامل به مطبوعات میدهم و با افکار عمومی در میان می گذارم و پرونده شان را افشا می کنم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=57341
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما