دوشنبه 29 خرداد 1391 - 19:34

هديه ویژه وزیر دفاع به جانباز کهگیلویه و بویراحمدی

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز:

محسن ارجمند جانبازی از روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد برای دفاع از این خاک و بوم در کنار دیگر همرزمانش به مبارزه با گروهک پژاک رفته بود.

دو چشم محسن ارجمند در کنار خون پاک هفت شهید دیگر از استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیم اسلام شد تا اهداف شوم این گروهک سرسپرده دشمنان انقلاب اسلامی ایران هیچ‌گاه محقق نشوند.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر این خبر در یک تماس تلفنی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم‌کلام شدیم.

اکبر نیکزاد به خبرنگار فارس گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد حضوری ماندگار در نبرد تن به تن برای مقابله با پژاک داشته که این حضور برای همیشه در تاریخ ثبت خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر وزیر دفاع به این استان افزود: در سفری که سردار وحیدی از زادگاه این جانباز داشته، دستور اکید داده که یک واحد مسکونی مسکن مهر به صورت رایگان به وی اهدا شود.

نیکزاد ادامه داد: این اقدام که با دستور وزیر دفاع انجام شد به پاس فداکاری‌ها و دلاوری‌های جوانان این استان در نبرد با گروهک تروریستی پژاک و به عنوان نماد مبارزه به این گروهک، واحد مسکونی مهر به محسن ارجمند تحویل داده می‌شود.

وی تصریح کرد: بر حسب دستور وزیر دفاع مقدمات واگذاری این واحد مسکونی مهر به نمایندگی از همه جانبازان شریف این استان به این جانباز نابینا فراهم شده و به زودی این واحد مسکن مهر به ایشان تحویل داده خواهد شد.

نیکزاد در ادامه این گفت‌وگو جانبازان را انسان‌های الهی خواند و تاکید کرد: ارزش و بزرگی کار جانبازان با مادیات جواب داده نمی‌شود و خداوند به بهترین نحو مزد و پاداش این بندگان صالح را خواهد داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اگر مسئولان از صبح تا شب برای جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا سرپا بایستند باز هم نمی‌توانند گوشه‌ای از کار آن‌ها را در هشت سال جنگ تحمیلی و اخیرا نیز مبارزه با پژاک جبران کنند.

محسن ارجمند فردی روستازاده‌ از یک خانواده کم‌درآمد است که در مبارزه با گروهک تروریستی پژاک به درجه والای جانبازی نائل آمد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=5717
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما