دوشنبه 29 خرداد 1391 - 11:33

مراسم افتتاح دفتر ارتباط مردمی زارعی در یاسوج + حاشیه ها

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: دفتر ارتباطات مردمی حاج غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در یاسوج افتتاح شد.

حاج زارعی : این دفتر مربوط به عموم مردم بخصوص ایثارگران شریف استان است. در این دفتر مخالف و موافق معنایی ندارد بلکه متعلق به همه مردم حوزه انتخابیه است.

دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم بویراحمد و دنا ساعتی پیش افتتاح شد.این افتتاحیه با حضور جمع کثیری از مردم شریف بویر احمد و دنا انجام شد که همین امر باعث شد تا برنامه افتتاحیه با تاخیر یک ساعته انجام شود.

به گزارش خبرنگار ندای دنا در این مراسم زارعی از قیچی کردن روبان ورودی درب دفتر خویش خودداری کرده و از آقای خرسندیان پدر محترم شهیدان خرسندیان و همچنین یک جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی که در این مراسم حضور داشتند خواستند تا کار این افتتاحیه را بر عهده بگیرند.

زارعی سپس خطاب به خبرنگاران گفت : این دفتر متعلق به ایثارگران و جانبازان شریف است و بنده به عنوان نماینده و خادم این عزیزان لحظه ای از خدمت به مردم شهرستان ، استان و کشورم کوتاهی نخواهم کرد.

نماینده بویراحمد و دنا در این افتتاحیه گفت : این دفتر مربوط به عموم مردم بخصوص ایثارگران شریف استان است. در این دفتر مخالف و موافق معنایی ندارد بلکه متعلق به همه مردم حوزه انتخابیه است. و بنده به عنوان خدمت گزار این مردم لحظه ای در انجام وظیفه خود کوتاهی نخواهم کرد.

چندی قبل زارعی عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس نهم در مصاحبه ای اختصاصی به خبرنگار بویرنیوز گفت: امیدوارم نماینده شایسته ای برای این مردم دلیر باشم و خارج از هر گرایش سیاسی نماینده همه مردم خواهم بود و از هیچ تلاشی برای رفع محرومیت و بیکاری فروگذار نخواهم بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=5705
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما