دوشنبه 29 خرداد 1391 - 10:45

سخنان جالب بزرگواری در حمایت از مردم

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: دبیر کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در پی نگرانی مراجع تقلید نسبت به گرانی ها و وضعیت تورمی جامعه، گفت: مراجع تقلید همانطور که در مسایل شرعی اظهار نظر و در مورد مشکلات مبتلا به جامعه در موضوعات دینی نظراتشان را اعلام می کنند، معضل تورم و گرانی های موجود نیز مهمترین دغدغه مردم بوده و علما نیز بر اساس مراجعات مردمی، آن ها را بیان می کنند که توجه به آن ها بر همگان ضروری است.

سید علی محمد بزرگواری در گفت و گو با خانه ملت افزود: هشدارهای مراجع و آیات عظام مستند به مراجعات مردمی است و دولت باید آن را بپذیرد.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه اظهارات مراجع مستند به پیگیری و ارزیابی است که از وضع مردم دارند، تصریح کرد: ممکن است مسئولان سیاسی با نگاه سیاسی اظهار نظر داشته باشند، اما مراجع تقلید و آیات عظام معمولا در فاز مسائل سیاسی نیستند و اگر موضوعی را متذکر می شوند حقیقت دارد.

بزرگواری اظهارداشت:یکی از مهم‌‌ترین زیرساخت‌های تحقق اهداف نامگذاری امسال،مهار گرانی‌ها و تورم است، زیرا وقتی که مردم زیر بار فشار اقتصادی باشند،رغبتی به استفاده از کالای داخل نداشته و از طرفی نیز تولیدکنندگان در کوران گرانی‌‌ها متضرر شده و کالاهایشان به فروش نمی‌‌رسد.

دبیر کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس یادآور شد: تورم و گرانی روزانه در حال افزایش بوده که حاصل آن نیز کاهش قدرت خرید مردم و در نتیجه حمایت نا مناسب از تولید ملی است

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=5686
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما