شنبه 22 تیر 1392 - 20:45

استاندار مجوز پخش عکس از دو ساختمان را داد + تصاویر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نارضایتی و انتقاد از وضعیت بهداشتی و موضوع جمع‌آوری زباله در مجتمع‌های مسکونی بهار و یاس یاسوج از رسانه‌ها خواست این مشکلات را بدون سانسور پخش کنند.

خبرگزاری فارس: وضعیت بد بهداشتی دو مجتمع مسکونی یاسوج را بدون سانسور پخش کنید

به گزارش بویرنیوز از یاسوج، سیدحسین صابری ظهر امروز از وضعیت بهداشتی به خصوص موضوع زباله‌ها در مجتمع مسکونی بهار و یاس شهر یاسوج واقع در شهرک امام حسین (ع) بازدید کرد.

سید حسین صابری که براساس اطلاع رسانه‌ها از این مجتمع به صورت سرزده سرکشی کرد در جمع مردم و خبرنگاران اظهار کرد: چنین وضعیتی در مجتمع‌های مسکونی اصلاً قابل پذیرش نیست و مردم و کودکان اکنون با مشکل بزرگی دست و پنجه نرم می‌کنند.

صابری که حدود یک ساعت در همه اطراف و اکناف این دو مجتمع مسکونی قدم زد و با مردم صحبت کرد در بخش دیگری از سخنان خود در جمع خبرنگاران ابراز داشت: به هر صورت مسئولان باید پاسخگو باشند؛ هرچند که از مردم ساکن نیز انتظار بیشتری می‌رود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد که از وضعیت بهداشتی این واحدهای مسکونی بسیار ناراضی و گلایه‌مند بود، تصریح کرد: فردا نمایندگانی از مردم به همراه فرماندار و شهردار یاسوج جلسه‌ای در اتاق من برگزار خواهیم کرد تا تکلیف این وضعیت رقت‌بار معلوم شود.

گفتنی است؛ دو مجتمع بهار و یاس در شهرک امام حسین یاسوج آنچنان وضعیت بد بهداشتی از لحاظ زباله‌ها و پراکندگی در سطح مجتمع پیدا کرده‌اند که بسیاری از اهالی اکنون در فکر فروش واحدهای خود و فرار از این وضعیت هستند./فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=56277
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شاهین گفت:

    جا دارد که از زحمات آقای نگین تاجی شهردار یاسوج تشکر کرد…..البته مردم خودشان می خواهند اینجوری زندگی کنند و گر نه باید در این خصوص اعتراض می کردند

  2. بیننده گفت:

    کسانی که این وضعیت تاسف بارو برای خودشون درست کرده اند از ……

دیدگاه شما