یکشنبه 28 خرداد 1391 - 1:11

کاهش آمار ورودی زندانهای کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری

بویر نیوز به نقل از مهر: رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال میزان ورودی زندانهای این استان نسبت به سال گذشته و همچنین سایر استانها کاهش یافته است.

مهر: علی جمادی در نشست مشترک با کارکنان صدا و سیمای استان افزود: سازمان صدا و سیما و به تبع آن شبکه استانی دنا رسالت خود را در اطلاع رسانی به مردم در پیشگیری از وقوع جرم به نحو احسن انجام داده است.

وی با اشاره به تاثیر برنامه های فرهنگی در کاهش جرم بیان داشت: شبکه استانی دنا با پخش برنامه‌های فاخر و مخاطب پسند در فرهنگسازی و آگاهی رسانی به جامعه در راستای عمل به قانون نقش مهمی داشته و دارد.

رئیس کل دادگستری استان عنوان کرد: استفاده از کارشناسان باتجربه در بحث حقوقی و موضوعاتی که به نوعی به حقوق فرد وجامعه ارتباط دارد، می تواند در آگاه سازی مردم و پیشگیری از وقوع جرم موثر باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: با 24 ساعته شدن شبکه استانی دنا ظرفیت خوبی در بخش‌های مختلف شبکه استانی دنا بوجود آمده که امیدواریم با استفاده از این موقعیت بتوانیم خدمات ارزنده قوه قضائیه را به اطلاع افکار عمومی برسانیم.

مسلم رحیمی افزود: امسال هفته قوه قضائیه در بعد تحولات بین المللی و داخلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و شبکه دنا در این هفته برنامه هایی را با این موضوع تولید خواهد کرد.

وی اظهار داشت: در این برنامه ها با حضور کارشناسان حوزه قضایی استان، ابعاد مختلف فعالیتها و کارکرد این مجموعه انعکاس داده می شود

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=5613
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما