پنجشنبه 20 تیر 1392 - 20:20

سوء استفاده دویچه‌وله از انحطاط اخلاقی غرب برای استحاله فرهنگی ایران+عکس

در ادامه فعالیت‌های ضد فرهنگی رسانه‌های اروپایی، دویچه‌وله تلاش می‌کند تا با انتشار گزارش‌ها و مطالبی به قبح‌شکنی مسائل غیر اخلاقی و جنسی در ایران بپردازد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از موسسه راهبردی دیده‌بان، دویچه‌وله که بنا بر مأموریت تعریف‌شده‌اش موضوعات فرهنگی و اجتماعی را دنبال می‌کند و هدف خود را استحاله فرهنگی ایران اسلامی قرار داده است. پرداختن به موضوعاتی ضد فرهنگی و ترویج بی‌حیایی و بی‌عفتی یکی از محورهای اصلی مطالب و اخبار وب‌سایت این رادیو ماهواره‌ای است.

در همین راستا هر چند وقت یکبار وب‌سایت این شبکه با انتشار عکس‌ها و گزارش‌هایی درباره مسائل غیر اخلاقی و جنسی سعی در قبح‌شکنی و از بین بردن حرمت شرعی این مسائل در داخل کشور شود. دشمنان بعد از پیروزی انقلاب و خصوصاً پس از پایان هشت سال دفاع مقدس همیشه آندلسیزاسیون ایران را جزء مهمترین برنامه‌های خود قرار داده‌اند.

بر پایه این خبر وب‌سایت این شبکه ماهواره‌ای اقدام به انتشار عکس‌هایی از رژه همجنس‌بازان در شهر کلن آلمان کرده است. این سایت تلاش کرده تا این رژه و راهپیمایی را امر عادی و جزء آزادی‌های غرب معرفی نماید که به ساکنانش می‌دهد و از نکات که تأکید زیادی بر آن می‌کند حضور رهبر حزب سبزهای آلمان در این مراسم بوده است.

همجنسگرایی

کلاودیا روت از رهبران حزب سبزهای آلمان

از نکات جالب دیگری که باید بدان اشاره کرد تلاش تنظیم‌کننده این گزارش برای اینکه به مخاطب القا نماید که آلمان تنها کشوری است که بیشترین آزادی‌ها را به همجنس‌بازان می‌دهد و البته به این موضوع نیز افتخار می‌کند. در این باره می‌نویسد: «به گفته یکی از شرکت‌کنندگان در رژه، در حال حاضر در آلمان نیز همجنس‌گرایان در شهرهای بزرگ این کشور در مقایسه با روستاهای کوچک از آزادی بیشتری برخوردارند.»

رژه همجنسگراها در کلن آلمان

خاطر نشان می‌شود که رهبر معظم انقلاب اسلامی در اردیبهشت ماه امسال طی دیداری با بانوان فرهیخته حوزوی و دانشگاهی به موضوع انحطاط اخلاقی غرب که به مساله همجنس‌بازی نیز کشیده شده اشاره فرمودند و متذکر شدند که غربی‌ها نمی‌توانند جلوی این سیلی که خود به راه انداختند را بگیرند. ایشان در این باره فرمودند: «من اطّلاع دارم و خوانده‌ام در نوشتجاتى، در مطبوعاتى، در كتاب‌هايى كه انديشمندان غربى بتدريج دارند احساس ترس و احساس دهشت مي‌كنند از اين وضعيّت؛ كه حق با آنها است، منتها دير فهميدند؛ دامن زدن به مسئله‌ى شهوت ـ كه متمركز بود روى مسئله‌ى زن‌ها؛ و امروز مى‌بينيد كه در دنيا بدتر از اينها دارد مي‌شود، اين مسئله‌ى همجنس‌بازى و همجنس‌گرايى و اين ازدواج‌ها و خانواده‌هاى دو جنس مشابه و مانند اينها ـ اينها چيزهايى است كه به زبان آسان مى‌آيد؛ اينها چاله‌هاى عظيم و عميق و خطرناكى است پيش پاى آن تمد‌ّن و كسانى كه آن تمد‌ّن را دارند اداره مي‌كنند و پيش مي‌برند؛ لغزشگاه عجيبى است، پدر اينها را درخواهد آورد؛ حالا اين نيمه‌ى راه است، نيمه‌ى سراشيبى است. البتّه به نظر من قادر هم نيستند جلوى آن را بگيرند. يعنى مشكل آنها از اين حرف‌ها گذشته است. من چند سال پيش ـ هفت، هشت، ده سال قبل از اين تقريباً ـ در مطبوعات كشورهاى خارجى ديدم و خواندم و شنيدم كه آمريكايى‌ها دارند دنبال مي‌كنند كه از كتاب‌هاى فلان نويسنده‌ى مثلاً رمان‌نويسِ خانواده‌نويس ـ كه رمان‌هايش اطراف خانواده است ـ فيلم درست كنند براى اينكه بكشانند جهت فيلمسازى و فيلمبردارى و سينما و مانند اينها را به اين جهت؛ خب، يك كارهايى هم كرده‌اند، دارند هم مي‌كنند؛ امّا اينها مثل يك جريان‌هاى باريكى است در مقابل يك سيل عظيمى كه خودشان به دست خودشان راه انداختند؛ و دچارشان كرده است و بعد از اين بيشتر دچارشان خواهد كرد.»

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=55921
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما