شنبه 27 خرداد 1391 - 0:19

تشکر آیت‌الله جنتی از برخورد پلیس با بدحجابان

بویرنیوز: دبير شوراي نگهبان با تشكر از وزارت اطلاعات به خاطر دستگيري تروريست‌هايي كه دانشمندان هسته‌اي‌مان را ترور كرده‌اند، گفت: تا به حال 10 تا 14 نفر دستگير شده‌اند.
به گزارش ايسنا آيت‌الله احمد جنتي در خطبه‌هاي اين هفته نماز‌ جمعه تهران گفت: شاهد بوديم اخيرا تعدادي از استادان ما ترور شدند و به شهادت رسيدند و وزارت اطلاعات در دستگيري قاتلين آنها حركت‌هاي خوبي داشتند كه البته بايد در مصاحبه‌ها جزئيات آن روشن شود.

امام جمعه موقت تهران در ادامه به بحث بدحجابي و فساد اشاره كرد و گفت: از نيروي انتظامي تشكر و قدرداني مي‌كنم و مي‌گويم كه هميشه از آنها حمايت كرده و خواهم كرد و هر مسلمان غيرتمند كه به قرآن عقيده دارد بايد از آنها حمايت كند. وي با بيان اينكه «فساد مثل آتشي است كه اگر در منطقه‌اي پيدا شود و به آن رسيدگي نشود همه جا را مي‌سوزاند، و بدحجابي نيز فساد است» گفت: گاهي كسي را به خاطر بدحجابي بازداشت مي‌كنند اما تلفني زده مي‌شود كه او را آزاد كنيد در حالي كه در مورد بدحجاب نبايد شفاعت و توصيه شود.
دبير شوراي نگهبان به مذاكرات مسكو نيز اشاره كرد و گفت: تا به حال حركت‌هاي خوبي انجام شده و اجلاس بغداد به خوبي برگزار شد كه در اين راستا از آقاي جليلي تشكر مي‌كنيم كه به خوبي در مذاكرات حضور داشتند و به دشمنان گفتند هر بلايي توانسته‌ايد سر ما آورده‌ايد از جمله جنگ و غيرجنگ، اما ديديد كه مردم ايستاده‌اند و مقاومت مي‌كنند پس چرا درس نمي‌گيريد. وي تصريح كرد: مردم ما كه همه سختي‌ها را تحمل كرده‌اند و خون‌ها داده‌اند، حاضر نمي‌شوند به سادگي سر ميز مذاكره از حق مسلم خود بگذرند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=5557
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما