جمعه 26 خرداد 1391 - 0:29
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت

دلایل افزایش قیمت مرغ در کهگیلویه و بویراحمد

بویرنیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمبود برخی از نهاده های تولید و مواد اولیه واحدهای تولیدی، عرضه نشدن به موقع برخی کالاها از مشکلات بازار و عامل افزایش قیمت مرغ است.

محمد حسین حیدرپور بعدازظهر پنجشنبه در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان افزود: برای کنترل قیمت گوشت مرغ و تأمین مقدار لازم این کالا در استان تولید کنندگان اتحادیه مرغداران استان با مسئولین نظارتی استان جلسه تعامل برگزار می کنند.

وی بیان کرد: با برگزاری جلساتی با واحدهای تولیدی به ویژه صنعت مرغ داران و برآوردهای تمام شده کالاهای عرضه شده، نسبت به تأمین کالاهای لازم و کنترل قیمت این کالاها اقداماتی انجام می شود.

حیدرپور عنوان کرد: خرید گوشت مرغ برای ذخیره سازی ایام ماه مبارک رمضان، برگزاری نمایشگاه ضیافت برای تأمین کالاهای اساسی ایام ماه مبارک، برگزاری فروش فوق العاده کالاهای اساسی در شهرستانها، پیگیری تأمین نهاده های دامی مورد نیاز واحدهای مرغداری و دامداری از برنامه های پیش رو برای کنترل بازار استان است.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری نیز در این جلسه گفت: باتوجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و هجوم مسافران به شهر یاسوج تمهیدات لازم برای تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز در نظر گرفته می شود.

محمد حسین سهمگین با اشاره به کنترل قیمت گوشت مرغ در استان افزود: مدیریت فعالیت واحدهای تولیدی مرغ استان و فراهم کردن شرایط زیربنایی برای تولید کنندگان باعث تعدیل قیمت گوشت مرغ می شود.

منبع: مهر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=5498
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما