پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 12:46

مدیری که نام استان را نمی داند!

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: طی حکمی علی امیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تودیع و اسحاق دستگزین معارفه شد .

طبق شنیده های از برخی محافل غیر رسمی “زریبافان” رئیس کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور که از حامیان ” اسفندیار رحیم مشایی” چندی پیش اعلام کرده بود: بعد از امیری تا وقتی که حضور دارم اجازه نخواهم داد مدیر بومی در کهگیلویه و بویراحمد مدیریت کند .

طی ماههای اخیر امیری مدیر کل اسبق بنیاد شدید در معرض انتقادهای تندی از طرف استاندار و خانواده های شهید و ایثارگران استان قرار گرفت به طوری که در هنگام تودیع وی عده ای از حاضران در جلسه با بر هم زدن نظم سالن از عملکرد وی انتقاد کردند.

علی امیری اعتراضات اخیر به وی را به شلوغ کاری برخی خانواده های ایثارگران نسبت داد و گفت : بنیاد شهید جای زیاده خواهی نیست ، از نظر ما همسر شهیدی که نابینا می باشد و حتی توالت در خانه خود ندارد با افرادی که تسهیلات ۷۰ میلیونی تفاوت دارد.

علی امیری افزود: برای رفتن من از این استان، خودم با مشورت همسرم چنین تصمیمی را گرفتیم، نه کسی دیگر و در واقع هیچ کسی هم نمی توانست برای من چنین تصمیمی بگیرد.

دستگزین رئیس جدید این بنیاد طی سخنانی گفت : همه مردم و مسئولین مدیون شهدا هستیم و اگر تلاش شبانه روزی داشته باشیم نمی توان ذره ای از عظمت ایثارگری، جامعه ایثارگران را جبران نمائیم.

در پایان جلسه تودیع و معارفه که ایثارگران و خانواده های شهدا جهت تبریک به آقای دستگزین دور وی جمع شده بودن وی چندین بار نام استان را “چهارمحال و بختیاری” عنوان کرد.

 

قبس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=5471
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما