پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 1:30
عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس:

زارعی: بیانات رهبری معظم حجت را بر مجلس نهم تمام کرد

بویرنیوز: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس با اشاره به اندرزهای امروز رهبری در جمع نمایندگان گفت: بیانات رهبری معظم، حجت را بر مجلس نهم تمام کرد.

غلام‌محمد زارعی با اشاره به دیدار امروز نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب، اظهار کرد: رهبری معظم انقلاب در طول ادوار گذشته مجلس همواره مسیر حرکت را برای نمایندگان مشخص کرده‌اند.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم شورای اسلامی با اشاره به فرازهایی از بیانات امروز رهبری در جمع نمایندگان مجلس ابراز داشت: معظم‌له قبل از هر چیز نمایندگان را توصیه به نیت خالصانه و تلاش برای کسب رضایت الهی کردند که لازم است همه دوستان در این دوره از مجلس پیش از هر چیز به وظیفه خود در این چارچوب عمل کنند.

زارعی عنوان کرد: ظلم ستیزی و دفاع جانانه در مقابل هرگونه زیاده‌خواهی استکبار از دیگر خواسته‌های به حق ایشان بود که در هنگامه کنونی و با هجمه‌های سنگین دشمن باید با چنین دیدگاهی از حقوق ملت دفاع کرد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به دو خصوصیت لازم مجلس که از سوی رهبری مطرح شد، اشاره کرد و گفت: معظم‌له در گذشته فرمایش حکیمانه‌ای مبنی بر این موضوع داشتند که هرگز نمی‌توان شیشه کثیف را با دستمال کثیف پاک کرد و امروز نیز معتقدند که یکی از نخستین صفات یک نماینده مردمی و انقلابی سالم بودن است.

زارعی عنوان کرد: خمودگی و کاهلی در شأن نماینده مردمی نیست چرا که مردم از نمایندگان خود در سال تولید ملی، کار و حرکت می‌خواهند و رهبری معظم نمایندگان را از همین ابتدای امر از هرگونه سستی در انجام وظیفه برحذر داشتند.

وی به نظارت از عنوان یکی از دو وظایف اصلی نمایندگان اشاره کرد و گفت: رهبری معظم پرهیز از برخی نظارت‌های نادرست را به درستی تببین فرمودند و بی‌شک در گذشته اگر در برخی امور از جمله انحراف در مسیر حرکت خود ناکامی‌هایی بوده مربوط به همین نظارت‌های غیرکارشناسی و بعضا جانبدارانه است.

وی به فراز دیگری از رهنمودهای رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس اشاره کرد و افزود: مسئولان در قوای مختلف متوجه شده‌اند که رهبری انقلاب از برخی اختلافات ناراضی بوده و باید با تأمین خواسته‌های معظم‌له از برخی لج و لج‌بازی‌های رایج میان دستگاه‌ها و قوای مختلف کشور پرهیز شود.

زارعی حفظ حرمت افراد را یکی از خواسته‌های به حق رهبری دانست و تصریح کرد: اگر حرمت افراد حفظ نشود و مسئولان به دلایل مختلف از جمله اغراض شخصی با یکدیگر در تعارض باشند توسعه و پیشرفت کشور از روی ریل و مسیر حرکت رو به جلوی خود خارج می‌شود.

نماینده اصولگرای مردم بویراحمد و دنا در مجلس همدلی و همراهی را نبض حرکت سریع کشور در مسیر بالندگی دانست و افزود: دامن زدن به اختلافات و پرداختن به جنجال‌های کور سیاسی حرکتی بر خلاف فرمایشات راهگشای رهبری است.

منبع: فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=5447
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما