دوشنبه 10 تیر 1392 - 21:00

زن 63 ساله ایرانی نامزد بهترین خواننده زن جهان شد + عكس

انتخاب یک پیرزن 63 ساله ایرانی برای کاندیداتوری در بین هزاران خواننده جوان جهان چیز دیگری است که هر چه به آن فکر می کنیم نمی توانیم دلیلی برایش پیدا کنیم. جز اینکه واقعا دستهایی پشت پرده است تا …

این روزها باران انتخاب ایرانیان برای گرفتن کلکسیونهای مختلف جایزه از فرهنگی وهنری و سینمایی گرفته تا فیلم و عکس از چپ و راست کشور را احاطه کرده است و در این بین یک چیز بیشتر از همه کمبودش به چشم می خودر و آن هم انتخاب یک پیرزن 63 ساله ایرانی به عنوان یکی از کاندیداهای انتخاب بهترین خواننده زن دنیا بود که خوشبختانه آن هم از راه رسید.

به گزارش بويرنيوز به نقل از  بولتن نیوز، در این رابطه قرار گرفتن تصویر فائقه آتشین معروف به گوگوش در بین بهترین خواننده های زن دنیا که حد اقل فاصله سنی 30 ساله با وی دارند از آن حرفها است که آدم را به فکر فرو می برد.

 

شاید واقعا حرکتهایی مانند لخت شدن هنرپیشه زن ایرانی در برابر دوربین و چشم جهانیان یا ساختن یک فیلم سیاه از زندگی زوجهای ایرانی و بسیاری دیگر از این قبیل لایق جایزه هستند و ما در اشتباه هستیم. اما انتخاب یک پیرزن 63 ساله ایرانی برای کاندیداتوری در بین هزاران خواننده جوان جهان چیز دیگری است که هر چه فکر به آن فکر می کنیم نمی توانیم دلیلی برایش پیدا کنیم. جز اینکه واقعا دستهایی پشت پرده است تا با دادن جوایز مختلف به آنچه در ایران با آن مخالفت می شود، جو عمومی جامعه را به سمت فرهنگ رد شده غربی ترغیب نماید!.

به هر حال جای بسی امیدواری است که قدرت فرهنگ بالای ایرانی اسلامی, قدرت های غربی را وادار کرده است تا از تمامی ابزارهای اخلاقی و غیر اخلاقی برای تهاجم به جوانان ایرانی استفاده کنند و به نوعی باید بگوئیم در این تاریخ دیگر تمام مظالم دنیا در برابر تمام قدرت فرهنگ ایرانیان قرار گرفته است

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=53949
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما