دوشنبه 22 خرداد 1391 - 23:28

یوسف نادریان: حضوری مقتدرانه در لیگ دو خواهیم داشت

بویرنیوز  به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ورزش استان:  کبنااسپورت،آرش کنارکوهی؛

یوسف نادریان: امسال تیم را برای صعود به لیگ یک خواهیم بست.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گفتگویی با خبرنگار کبنااسپورت ابراز داشت: سعی خواهیم کرد حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد تیم فصل گذشته را حفظ  و چند بازیکن کلیدی را در هر چهار پست برای حضور مقتدرانه در لیگ دو جذب کنیم و تاکنون با چند بازیکن از لیگ یک و دو مذاکراتی داشته ایم و تا هفته آینده وضعیت آنها مشخص خواهد شد.

نادریان با ذکر اینکه در تمرینات شروع فصل، تست بازیکن جدید نخواهیم داشت اظهار کرد: تمرینات تیم را از ابتدای تیرماه آغاز خواهیم کرد و با شناختی که از چند بازیکن بومی و چند بازیکن تیم های پایه کسب کرده ام، تمرینات تست بازیکن نخواهیم داشت و این زمان را صرف تمریناتمان خواهیم کرد و البته با اضافه کردن چند بازیکن با کیفیت  غیر بومی و در کنار بازیکنان بومی، تیم خوبی روانه مسابقات لیگ دو می کنیم.

وی همچنین نسبت به حفظ بازیکنان اصلی و خوب تیم، ابراز داشت: در فصل قبل بازیکنان خوبی در تیم داشتیم که اولویت اول ما، حفظ بازیکنان خوب و با کیفیت بومی است، و از بازیکنان غیر بومی تنها تعداد کمی از آنها در تیم خواهند ماند.

نادریان که به تازگی قرار داد خود را با نفت و گاز تمدید کرده است گفت: مطالبات مالی فصل پیش خود را تقریباً دریافت کرده ایم و مبلغ جرئی از آن باقی مانده که در آینده ای نزدیک پرداخت خواهد شد.

سرمربی نفت و گاز، مربیان جدید اضافه شده به کادر فنی را با تجربه دانست و افزود: مربیانی که به کادر تیم اضافه شده اند، مربیان خوبی هستند که بیش از این نیز سابقه حضور در تیم بزرگسالان را داشته اند و امیدواریم که در این فصل با همفکری و همکاری هم بتوانیم تیم خوبی آماده سازیم.

یوسف نادریان در پایان اظهار داشت: امیدواریم که در این فصل با همکاری مسئولان و حمایت هوداران و رسانه ها بتوانیم بازیهای خوبی به نمایش بگذاریم و به آرزوی فوتبال دوستان که همانا صعود به لیگهای بالاتر است، دست یابیم.

نادریان که در فصل قبل تیم را چند روز پیش از شروع مسابقات لیگ دو تحویل گرفته بود، نتایج تقریباً قابل قبولی گرفت و تیمش تا هفته های پایانی از مدعیان صعود به لیگ یک بود.

همچنین در فصل گذشته هواداران تیم نسبت به چند بازیکن غیر بومی انتقادات بسیاری داشتند و بر این عقیده بودند که بازیکنان بومی بسیاری هستند که از آنها با کیفیت تر بوده و البته هزینه کمتری نیز برای تیم خواهند داشت.

اکنون باید تا شروع فصل لیگ دو که تقریباً از نیمه دوم شهریور ماه آغاز خواهد شد، منتظر ماند و شاهد عملکرد کادر فنی و مسئولین در رابطه با جذب بازیکنان بومی و غیر بومی باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=5387
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما