یکشنبه 9 تیر 1392 - 2:58

اولین برنامه های جواد زرینچه برای شهرداری یاسوج + تصاویر

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: حدود 75درصد تیم سال قبل را حفظ خواهیم کرد و احتمالا شش بازیکن دیگر به تیم اضافه شوند که سه تن از آنها نقش کلیدی در تیم دارند.

به گزارش بویرنیوز به نقل از مهر، جواد زرینچه صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جذب سه بازیکن کلیدی در پستهای دروازبان، فوروارد و دفاع وسط در اولویت قرار دارد.

وی دروازبان را رکن اساسی تیم دانست و افزود: وحید کارگر دروازبان فصل قبل تیم محروم است و دنبال این هستیم که محرومیت وی بخشیده شود و در غیر این صورت به دنبال جذب یک دروازبان خواهیم بود.

وی بیان کرد: جذب یک فوروارد فرصت طلب و باتجربه نیز در دستور کار قرار دارد تا زحمات بازیکنان در این نقطه به هدر نرود.

زرینچه دفاع وسط با تجربه را نیز از دیگر نیازهای تیم دانست و گفت: به این سه خط نگاه جدی داریم و که اگر توانستیم بازیکنان لیگ برتری به خدمت می‌گیریم.

وی اظهار داشت: یک هافبک وسط بازی ساز و یک بازیکن پا به توپ پشت مهاجم نیز برای جذب در تیم مدنظر قرار دارد.

زرینچه همچنین با بیان اینکه دنبال تست گرفتن در تیم نیستم، افزود: در این سالها با تیمهایی کار کردم که مشکلات مالی داشتند و این باعث می‌شد که مجبور به تست گرفتن شویم اما این تیم شرایط خوبی در سال گذشته داشته و نیازی به تست گرفتن نیست.

وی بیان داشت: سعی خواهیم کرد نقاط ضعف تیم را باجایگزینی بازیکنان خوب برطرف کنیم.

شهرداری یاسوج پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در خصوص برنامه خود در این تیم نیز گفت: هفته اول را به شناسایی بازیکنان و نقاط ضعف تیم اختصاص خواهیم داد و پس از آن در صورت نیاز اقدام به جایگزین کردن بازیکنان خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه نمی‌توان قول داد که تیم به لیگ برتر می رود، گفت: الان اگر کسی بگوید این تیم را به لیگ برتر می‌آورم این نشان دهنده آن است که از فوتبال چیزی نمی‌داند.

زرینچه افزود: قشنگی فوتبال و پرطرفداری آن به این خاطر است  که کسی نمی‌تواند آن را پیش‌بینی کند.

وی مهمترین هدفش را صعود تیم به لیگ برتر عنوان کرد و اظهار داشت: این تیم پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد و امیدوارم شانس هم یار ما باشد تا به این مهم دست یابیم.

زرینچه همچنین با بیان اینکه موافق بومی و غیربومی دانستن بازیکنان نیستم، گفت: همه ایرانی هستیم و هر کس که به تیم این شهر خدمت کند، عضو این تیم خواهد بود.

وی یادآور شد: اگر نیازهایی داشته باشیم که اینجا نتوانیم آن را برطرف کنیم، قطعا از بازیکنان غیربومی استفاده خواهیم کرد.

زرینچه تصریح کرد: فوتبال یاسوج نوپاست و این علاقه مندی که در مسئولان برای رشد فوتبال این شهر دیده می شود نوعی دلگرمی است تا فوتبال یاسوج شکل بگیرد.

وی افزود: برای شکل گرفتن این تیم شاید اوایل مقداری کار سخت باشد و نتوان استعداد یابی و سازندگی کرد اما مهم این است که این شهر به هدفش برسد زیرا فوتبال همیشه وجود دارد و امیدوارم کار امروز در آینده نتیجه مثبتی برای این شهر به همراه داشته باشد و روزی فوتبال این شهر در کشور مطرح  شود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج، دستیاران خود را یدالله صادقی بدنساز تیم، حیدر شریفی و سرتیپ طاهری، مربی و کوروش موسوی مربی دروازبانان عنوان کرد و گفت: رشته فوتبال هرچه همکار بیشتر باشد بهتر است منتهی جهت کار باید یکی باشد و نباید تداخل ایجاد شود.

وی همچنین عنوان کرد: در شهر یاسوج ماندگار می شوم و انشاء الله به دنبال این هستیم که تیمی رویایی درست کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=53500
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما