یکشنبه 21 خرداد 1391 - 1:02

حق مردم مناطق ‌نفت خیزاز در آمد نفتی نباید نادیده گرفته شود

نماینده  دهلران و دهشهر در مجلس ، گفت : فرآورده‌های نفتی یکی از کالاهای پردر آمد در کشور به شمار  می آیند، ولی متاسفانه سهم مردم این حوزه انتخابیه از در آمد نفتی مطلوب نیست.

علی محمد احمدی در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت، افزود : بخشی ازنفت کشور دراین حوزه انتخابیه تولید می‌شود و این درحالی است  که  عوارض سوء ناشی از صنایع نفتی تاکنون مشکلات زیست محیطی بسیاری در استان ایلام به وجود آورده است .

نماینده مردم دهلران و دهشهردر مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: اثر بخشی به ظرفیتهای اشتغال در مناطق اقتصادی و توسعه مشاغل متناسب با تغییرات اجتماعی – اقتصادی و محیطی امری اجتناب ناپذیراست زیرا این امر موجب خواهد شد که برای بسیاری از جوانان کشورفرصت های شغلی ایجاد شود.

وی ادامه داد: یکی از نیازهای اساسی انسان نیاز به کارکردن و تامین معاش است و درصورتی که به این نیاز توجه نشود می‌تواند منشا مشکلات عدیده‌ای برای فرد و اجتماع باشد.

نماینده مردم دهلران و دهشهر در مجلس با بیان اینکه دولت باید تدابیر کارآمدی برای کنترل گردو غبار استان ایلام انجام دهد،افزود: گردو غبار تمامی عرصه های بهداشتی و اقتصادی و اجتماعی را در برگرفته است./

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=5317
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما