شنبه 1 تیر 1392 - 10:13

شهر لنده در خطر بحران کم‌آبی + تصاویر

فرماندار لنده گفت: اگر مشکلات آبرسانی حل نشود شهر لنده با یک بحران ‌کم‌آبی روبرو خواهد شد، ولی تلاش مسئولان امر برای جلوگیری از این معضل دوچندان شده است.

خبرگزاری فارس: شهر لنده در خطر بحران کم‌آبی + تصاویر

به گزارش  بويرنيوز به نقل از فارس از لنده ، فرماندار لنده به همراه بخشدار موگرمون از روند تعمیر و مرمت دستگاه‌های پمپاژ آب لنده بازدید کرد.

سید یدالله فاطمیان در بازدید از ایستگاه پمپاژ آب شهر لنده واقع در روستای آبرزگه با اشاره به اهمیت  آب در زندگی انسان، اظهار کرد: آب یکی از نعمت‌های خداوند متعال بوده که حیات انسان و همه موجودات عالم هستی به وجود آن وابسته بوده و خداوند مایع حیات بخش را جهت استفاده بشر خلق کرده است.

وی تأمین آب آشامیدنی سالم را از مهمترین وظایف دولت در قبال مردم خواند و گفت: اداره آبفا هم در بخش روستایی و هم در بخش شهری باید تأمین آب آشامیدنی مردم را مهمترین اولویت خود قرار دهند.

فرماندار لنده تصریح کرد: مشکلات اخیر در آبرسانی به شهر لنده به دلیل از کار افتادن یکی از دستگاه‌های پمپاژ آب بوده که در حال حاضر از کار افتاده و آبرسانی را با مشکلاتی روبرو ساخته است.

فاطمیان با اشاره به پیگیری‌های اداره آبفای شهری و فرمانداری در خصوص تأمین دو دستگاه پمپ جایگزین، گفت: با هماهنگی‌هایی که به عمل آمده دو دستگاه پمپ برای شهر لنده لحاظ شده که توسط اداره آبفای شهری لنده جهت نصب و راه اندازی به محل ایستگاه پمپاژ‌ منتقل و نصب می‌شوند.

وی افزود: اگر این مشکل به زودی حل نشود شهر لنده با یک بحران ‌کم‌آبی روبرو خواهد شد، ولی تلاش مسئولان امر برای جلوگیری از این معضل دوچندان شده است.

فرماندار لنده ضمن تقدیر از خدمات شبانه‌روزی مسئولان اداره‌ آبفای شهری گفت: با همت مسئولان اداره آب هیچ‌گونه مشکلی در زمینه آب بروز نخواهد کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=52115
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما