پنجشنبه 18 خرداد 1391 - 9:38

آقای بزرگواری معلوم الحال کیست؟

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: جناب آقای بزرگواری نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی و چرام در ادامه افاضات خود در مصاحبه با یک سایت محلی نکته ای را مطرح فرمودند که لازم است قدری به آن پرداخته شود.

هر چند نمی شود بسیاری از صحبت های ایشان را جدی گرفت اما برای تنویر افکار عمومی لازم دانستیم چند خطی جهت روشن شدن مطلب دست به قلم شویم.

ایشان در مصاحبه ای چنین فرموده اند” هر نماینده مسئول مشکلات و امور مربوط به حوزه انتخابیه خود می باشد و در مسایل عمومی استان در تمامی صحنه ها نمایندگان استان دست به دست هم داده و با مشورت گام  برمی دارند . در عین حال عده ای از افراد مریض و سایت های معلوم الحال سعی بر تخریب نمایندگان و ناکارآمد جلوه دادن آنها ودارند و سعی دارند به اذهان عمومی بقبولانند که در بین نمایندگان استان اصطکاک وجود دارد . اما بنده همینجا  اعلام می کنم که نمایندگان استان با هم یک دل , هم قدم و یک صدا در مسیر پیشرفت و توسعه استان قدم برمی دارند .”

این افاضات جناب بزرگواری قطعا خطاب به سایت های استانی است و ای کاش ایشان مصداق این افراد مریض حال و معلوم الحال را نیز معین می فرمودند تا ملت استان هم افراد مریض را بهتر بشناسند.

جناب بزرگواری برای شما می گوییم که تمام سایت های استانی با تمام سلایق فکری چیزی جز صیانت از حقوق حقه مردم ندارند و اگر شما مدعی نمایند گی مردم هستید باید در هر صورت از وجود این منابع اطلاع رسانی حمایت کنید.

جناب آقای بزرگواری سایت ها اهل شب نامه نویسی مثل برخی از طرفداران نامزدهای مجلس نیستند!

جناب بزرگواری سایت ها مثل برخی از نمایندگان که هر روز عامل مضحکه رسانه های دیگر می شوند نیستند!

جناب بزرگواری سایت ها مثل برخی نمایندگان که در مسابقه بدون رقیب اول می شوند نیستند!

جناب بزرگواری شما نباید از اینکه رفتارتان توسط رسانه ها رصد می شود پریشان شوید، شخصیت حقیقی شما هیچ اهمیتی برای رسانه ها ندارد، بلکه ما به عنوان صدای مردم فقط شخصیت حقوقی شما که وابسته به مردم است را تحلیل می کنیم و این حق طبیعی کسانی است که شما از جانب آنها بر کرسی نمایندگی تکیه زده اید.

آرزوی همه ما اعتلای ایران اسلامی و در سایه آن استان محروممان است و احسنت به کسانی که در این مسیر گام بر می دارند، حالا جناب بزرگواری خودتان قضاوت فرمایید معلوم الحال و مریض کیست؟

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=5203
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما