یکشنبه 26 خرداد 1392 - 15:37

جشن‌ پیروزی‌ روحانی در اصفهان، قم و کرمانشاه (عکس)

حسن روحانی دیروز با کسب 18میلیون 613هزار و 329رأی از مجموع ۳۶میلیون و ۷۰۴ هزارو ۱۵۶ رای ماخوذه، رئیس‌جمهور منتخب مردم شد.

به گزارش فرارو در پایان شمارش آراء یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با کسب 18میلیون 613 هزار 329 رأی اکثریت مطلق آرا را کسب و رئیس‌جمهور شد.

روز جمعه در مجموع 36 میلیون و 704 هزار و 156 نفر در انتخابات شرکت کردند که نشان دهنده حضور 72.7 درصدی مردم در انتخابات بود. در همین حال با اعلام پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری موج شادمانی و خوشحالی در تهران و سراسر کشور به راه افتاد و مردم تا پاسی از شب در خیابان ها حضور داشتند. عکس های ایسنا و ایرنا از شادمانی مردم شهرهای مختلف از پیروزی حسن روحانی را در زیر می بینید.

جشن و شادمانی در اصفهان

جشن و شادمانی در قم

جشن و پایکوبی در کرمانشاه

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=51210
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فقیر گفت:

    هوم اخی آخی . سی ای فقیرل انگاری ایران رهته و جام جهانی بورکینا فاسو.قرون تمامشون شوم گرجه بایمجون بدون گرجه خردنه.کر هالو نتنگین بالا دومن، ترش ایکنید.

  2. ناشناس گفت:

    زنده باد این مردم واین شعور سیاسی و اصلاحات با محوریت خاتمی

  3. مصطفی گفت:

    عشق یعنی روحانی

  4. حسن گفت:

    عالی بود

  5. محمد گفت:

    زنده باد خاتمی زنده بادعارف زنده باد روحانی زنده بادمردم فهیم ایران واستان کهگیلویه وبویراحمد ازخداوند منان میخواهم که سعادت و پیروزی را شامل حال همه ایرانیان نمایدو لبخند شادی همیشه برلبانشان جاری باشد ……آمین یا رب العالمین.

  6. اردوان گفت:

    زنده باد نهضت بیداری واصلاحات برهبری خاتمی

دیدگاه شما