دوشنبه 15 خرداد 1391 - 9:52

خلوص سیاسی ویژگی خاص امام خمینی بود

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه امام(ره) را از دیگران جدا می‏ساخت و برای کسانی هم که با مشی ایشان موافق نبودند نیز احترام و تحسین به همراه داشت، خلوص سیاسی و عدم شائبه‏های قدرت‎طلبانه در ایشان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلام محمد زارعی بعدازظهر یکشنبه در بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در جمع مردم سی سخت گفت: بدون تردید موفق‎ترین رهبر شناخته شده قرن و شخصیتی که بیشترین خدمت را بعد از ائمه معصومین (ع) به اسلام کرد امام بزرگوار بود.

زارعی با بیان اینکه مهم‌ترین ویژگی حضرت امام (ره) ایمان و توکل بر خداوند متعال بود، بیان داشت:  ایمان و شجاعت بی‌نظیر حضرت امام خمینی(ره) موجبات پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرد و باید نسبت به ویژگی‌های شخصیتی امام عظیم‌الشان بیشتر همت داشته باشیم.

وی عنوان کرد: امام خمینی(ره) بدون واهمه در برابر شرق و غرب ایستادند و هیچ ترسی از قدرت‌ها نداشت و همین مسئله موجب ابهت امام خمینی(ره) شد و هنوز نیز نام ایشان لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس نهم اظهار داشت: در واقع امروز با بیداری اسلامی در کشورهای مختلف شاهد تاثیرگذاری اندیشه امام (ره) در جهان هستیم.

زارعی  یادآور شد: حضرت امام خمینی(ره)، مردانه در مقابل ظلم و جور رژیم منحوس پهلوی قد علم کرد و با تکیه بر قدرت لایزال الهی، تمام مردم جهان را تحت تأثیر برکات اسلام و قرآن قرار داد .

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) دارای شخصیتی استکبارستیز از آغاز تا پایان عمر خود بودند به خصوص در مبارزه با آمریکا این روحیه روز به روز قوی‎تر و نیرومندتر شد تا جایی که استکبارستیزی امام نه تنها بعد از رحلت ایشان پایان نیافت بلکه باعث رشد و پیشرفت ایران شد.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا افزود: بعد از ۲۲سال جریان استکبارستیزی امام (ره)، به خیزش‎های اسلامی در منطقه منجر شد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام گفت: پرداختن به برنامه‎های سالگرد ارتحال امام و زنده نگهداشتن یاد و نام امام خمینی(ره) موجب عزت و سربلندی کشور است.

زارعی افزود: باید ابعاد شخصیتی امام راحل برای نسل امروز تبیین و اندیشه و تفکر این عالم بزرگ برای جوانان تشریح شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=5064
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما