دوشنبه 15 خرداد 1391 - 9:44

کار کردن برای جمع‌آوری رأی خیانت است

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم تلاش نمایندگان برای حل مشکلات و برنامه‌ریزی درازمدت گفت: کار کردن نمایندگان برای جمع‌آوری آرا برای انتخابات چهار سال آینده خیانت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران غلامرضا تاجگردون ‌در جمع مردم گچساران با تسلیت ارتحال ملکوتی امام راحل اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با شکوه و حضوری به یاد ماندنی برگزار شد.

* در گچساران حاشیه حاکم بر متن موضوعات شده است

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: منتخبان ملت ایران در هفت خرداد به کلام‌الله مجید قسم یاد کردند که به خون شهدا، قانون اساسی، امام راحل و ارزش‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران پایدار بمانند.

تاجگردون با بیان اینکه منتخبان ملت با امام راحل تجدید بیعت کردند که ادامه‌ دهنده راه ایشان باشند، تصریح کرد: سوگند یاد کردیم که هر آنچه مردم به منتخبان خود واگذار کرده‌اند به سر منزل مقصود برسانیم.

وی با تقدیر از عملکرد نمایندگان دوره‌های گذشته مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: از همه مسئولانی که در راه خدمتگزاری به مردم تلاش کرده و می‌کنند تا بتوانند گوشه‌ای از مشکلات مردم را حل کنند تشکر می‌کنم.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از مردم حوزه انتخابیه‌اش خواست تا با همراهی، دعای خیر، صبر و حوصله وی را در پیاده‌سازی آنچه که حق ملت و مردم این منطقه است، یاری کنند.

تاجگردون خطاب به مردم گچساران و باشت بیان داشت: باید با همکاری، تلاش به همدیگر فرصت دهیم و با صبر و حوصله دست در دست مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی گذاشته تا موفق به حل گوشه‌ای هر چند ناچیز از مشکلات مردم شویم.

وی با اظهار تأسف از شرایط موجود در گچساران بیان داشت: در گچساران حاشیه حاکم بر متن موضوع شده است و ما گرفتار مسائلی شده‌ایم که اصل مسئله نیست و ما اصل موضوع را فراموش کرده‌ایم.

تاجگردون در ادامه خطاب به مردم حوزه انتخابیه‌اش افزود: اجازه دهید تا فکر و دیدگاه من درگیر مسائل حاشیه‌ای نشده است با فکری آزاد، تدبیر، برنامه‌ریزی و با همکاری مسئولان دلسوز نظام گوشه‌ای از مشکلات مردم را حل کنیم.

وی با بیان اینکه اینجانب برای انتخاب شدن در چهار سال آینده کار نمی‌کنم، تأکید کرد: هر کسی قصد کار کردن برای جمع‌آوری آرای چهار سال بعد را داشته باشد، خائن است و اینجانب اگر قصد کار کردن برای جمع‌آوری آرا در چهار سال آینده را داشته باشم نمی‌توانم برای آیندگان کار کنم.

* عملکرد نمایندگان مجلس در راه رضای خدا و خون شهدا باشد

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عملکرد نمایندگان و مسئولان مردم و نظام اسلامی باید در راه کسب رضای خدا، خون شهدا، امام راحل و ملت و آیندگان باشد.

تاجگردون افزود: در راه کسب این امر باید حاشیه‌ها را کنار گذاشته و در فرصتی که امام راحل برای ما فراهم کرده است ایران اسلامی را آبادتر کرده و در راه پیشرفت هر چه بیشتر ایران اسلامی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه ریا، دروغ و تظاهر را از رفتارهایمان دور کنیم، یاد‌آور شد: اگر با رفتارمان گوشه‌‌ای از ضمیر آگاه و دل آرام و قلب مطمئن امام راحل را ناخشنود کنیم، مدیون خون تک‌تک شهدایی هستیم که برای پایداری و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی از همه چیز خود گذشتند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=5061
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما