یکشنبه 14 خرداد 1391 - 13:12
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تبیین اندیشه های امام (ره) برای نسل امروز ضروری است

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: استاندار كهگیلویه وبویراحمد گفت: لزوم تبیین هر چه بیشتر اندیشه ها و آرمان های بلند امام خمینی (ره) برای نسل امروز جامعه امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

اكبر نیكزاد، یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینكه امام خمینی دارای شخصیت و ابعاد فكری چند وجهی بود افزود: همین ویژگی ها و خصوصیت بارز شخصیتی و اندیشه ای ایشان بسیاری از كارشناسان و تحلیلگران جهان را به حیرت وا می داشت.

وی بیان كرد: به نظر می رسد آنچه كه موجب ماندگاری و پایداری آرمان های این رهبر فقید و بنیان گذار جمهوری اسلامی شده است همین اندیشه های ناب وی بود.

استاندار كهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینكه اندیشه های امام خمینی مختص و محصور به زمان و مكان خاصی نیست ، اظهار داشت: بی شك بیداری كنونی جهان اسلام و جنبش های مختلف مردمی در دنیا برگرفته از مشی و آرمان امام خمینی (ره) است.

نیكزاد، رحلت پیرجماران و 14خرداد را یك روز تلخ و فراموش ناشدنی برای جهان اسلام و ملت انقلابی ایران دانست و افزود: گرامیداشت مراسم سالگرد ارتحال امام راحل با حضور پرشور و خودجوش مردم بیانگر وفاداری این ملت انقلابی با آرمان‌های معمار كبیر انقلاب اسلامی خواهد بود.

استاندار كهگیلویه وبویراحمد تاكید كرد: ضروری است ویژه برنامه‌های متنوعی كه برای بازگو كردن اندیشه‌ها و آرمان‌های بزرگ امام راحل پیش بینی شده تنها مختص و محدود به این زمان نباشد بلكه تبیین آرمانها و اندیشه های والای امام در هر برهه ای از زمان لازم است.

نیكزاد از پیروزی انقلاب اسلامی ، حركت‌ها و خیزش‌های مردمی در دیگر كشورهای اسلامی علیه نظام‌های دیكتاتوری و استبدادی به عنوان ارمغان مجاهدات روشنفكرانه امام خمینی (ره )یاد كرد.

وی افزود: امروزه نیز كشور مقتدر و با عزت ایران اسلامی پس از رحلت امام و در سایه درایت و رهبری رهبر فرزانه انقلاب حضرت ‘آیت الله عظمی خامنه ای’ پله های ترقی و پیشرفت خود را یكی پس از دیگری طی می كند.

نیكزاد تصریح كرد: امروزه انقلاب اسلامی الگوی تمام عیار كشورها و همه ملت های آزاده دنیا و سكویی برای جهش ، بیداری و حركت دیگر كشورها به سوی آرمان خواهی ، عزت و آزادی واقعی شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=4993
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما