پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 0:20

جشنواره منطقه‌ای “متیل” برگزیدگان خود را شناخت

بویرنیوز: با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هنرمندان، جشنواره منطقه‌ای “متیل” برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر چهارشنبه و طی مراسمی با حضور مسئولان عالی استانی و هنرمندان این استان و شرکت‌کنندگان شش استان، جشنواره منطقه‌ای متیل برگزیدگان خود را شناخت.

در این مراسم که در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، امین کمالوندی اظهار کرد: هیچ اثری ماندگار نخواهد بود مگر اینکه به سرچشمه پاکی‌ها متصل باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در عصر ماشینیسم دیگر افراد نمی‌توانند رمان‌های بلند را مطالعه کنند که این موجب ارتقای جایگاه داستان کوتاه شده است.

وی متیل را برگرفته از فرهنگ و هنر کهن مردم این استان دانست و گفت: بهترین رمان‌ها و متل‌ها را در فرهنگ این استان به صورت نهفته داریم که باید توسط هنرمندان احیا شوند.

مدیر اجرایی جشنواره منطقه‌ای متیل نیز در این آیین اظهار کرد: در این جشنواره 65 اثر را گزینش کردیم و از میان آنها 20 اثر را برگزیدیم.

ماشاءالله افسر افزود: از سال 85 و از حوزه هنری جرقه برگزاری این همایش زده شد که در همان سال فراخوان آن در سطح ملی زده شد.

وی با بیان اینکه جشنواره استانی را در سال گذشته برگزار کردیم، تصریح کرد: امیدواریم ترتیبی اتخاذ شود تا اینکه بتوانیم پس از این جشنواره منطقه‌ای، جشنواره ملی آن نیز برگزار شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=4966
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما