چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 22:48

عباس چمنیان در راه ابومسلم خراسان

بویرنیوز: عده‌ای از هوادران باشگاه ابومسلم با امضای طوماری خواستار عدم حضور خداداد عزیزی در این تیم شدند.

خبرگزاری فارس: هواداران ابومسلم علیه خداداد عزیزی طومار امضا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، 90 نفر از هوادارن تیم فوتبال ابومسلم در طومار خود که امروز به دفتر خبرگزاری فارس در مشهد ارسال شده است از مدیران باشگاه خواسته‌اند تا فردی غیر از عزیزی را به عنوان سرمربی انتخاب کنند.

متن این طومار به شرح زیر است:

“ما طرفداران تیم فوتبال ابومسلم خراسان اعلام می‌داریم با توجه به عملکرد گذشته آقای خداداد عزیزی و فرمایش پر برکت امام اول شیعیان حضرت علی(ع) که مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود، خواستاریم تا از به کارگیری مجدد ایشان به عنوان سرمربی در تیم ابومسلم جدا خودداری شود، در صورت انتخاب ایشان هیچگونه همکاری و حمایتی از سوی هواداران صورت نخواهد گرفت.”

خداد عزیزی که فصل قبل با این تیم از حضور در لیگ برتر بازمانده بود برای ادامه همکاری‌اش با ابومسلم توافقات لازم را انجام داده اما هیچ قراردادی امضا نکرده است.

عباس چمنیان سرمربی سابق تیم‌های پیام و شهرداری یاسوج نیز با مسئولان باشگاه ابومسلم مذاکراتی داشته و محتمل‌ترین گزینه برای سرمربی‌گری ابومسلم است اما این در حالی است که در آخرین دیدار این تیم در لیگ فصل گذشته، هوادارن این تیم بارها با نام بردن از اکبر میثاقیان خواستار حضور او در ابومسلم بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد باشگاه ابومسلم در حال بررسی خواسته هواداران این تیم است و احتمال تغییر در کادر فنی ابومسلم و جدایی عزیزی از این تیم وجود دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=4936
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما