چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 1:17

آگهی استخدامی علوم پزشکی

بویرنیوز: « آگهی استخدام پیمانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج »»
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی یاسوج برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای تحت پوشش طبق مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی مصوب شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در نظر دارد از محل مجوزهای استخدامی شماره ۳۱۱۳۷/۹۰/۲۲۰تاریخ ۰۳/۱۲/۱۳۹۰ ومجوز شماره ۳۰۲۸۴/۹۰/۲۰۰مورخ ۲۶/۱۱/۱۳۹۰ معاونت راهبردی منابع انسانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور تعداد ۳۲۱ نفر از افراد واجد الشرایط را از طریق امتحان عمومی، تخصصی و گزینش به صورت پیمانی با در نظر گرفتن شرایط مندرج در ذیل استخدام نماید.
۱٫ شرایط عمومی استخدام
۱/۱- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی.

۲/۱- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.

۳/۱- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یامعافیت دائم از خدمت ( ویژه برادران).

۴/۱- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر.

۵/۱- عدم سابقه محکومیت جزائی مؤثر.

۶/۱- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شود.

۷/۱- نداشتن منع استخدام در دستگاههای دولتی بموجب آراء مراجع قانونی.

۸/۱- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاههای دولتی و یا بازخرید خدمت باشند.

۹/۱- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۲٫ شرایط اختصاصی استخدام
۱/۲- داشتن حداقل ۲۰ سال سن تمام و حداکثر ۲۵ سال تمام برای دارندگان دیپلم بهیاری، ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کاردانی و کارشناسی و برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای ۴۰ سال و دکتری تخصصی حداکثر ۴۵ سال تمام تا تاریخ انتشار آگهی.

تبصره – موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

الف) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ ۳۱/۶/۱۳۵۹ لغایت ۲۹/۵/۱۳۶۷) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل.

ب) افراد خانواده معظم شهدا، آزادگان، مفقودالاثرها و جانبازان از کارافتاده کلی که قادر به انجام کار نمی باشند شامل همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر تا میزان ۵ سال

ج) آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانباز ۲۵% و بالاتر و فرزندان آزادگانی که حداقل ۱ سال سابقه اسارت دارند از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

د) داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وازرتخانه­ها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانک­هاو شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه، شهرداری­ها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون برآنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده و موسساتی که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها که از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان خدمت غیررسمی آنها.

هـ) داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و متعهدین خدمت قانون مذکور (مشمولین ضریب K ) انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق.

۲/۲- مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان (نیروهای طرحی و مشمولین ضریب K ) می باید دارای معافیت یا گواهی پایان انجام طرح خدمت مربوطه باشند.

تبصره: مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان( نیروهای طرحی و مشمولین ضریب k ) که در حین انجام خدمت قانونی در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج می باشند، می توانند در امتحان استخدامی این دانشگاه شرکت نمایند. ارسال گواهی اشتغال به طرح اینگونه افراد الزامی است.

۳٫ نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز :

۲/۳- مدارک موردنیاز ثبت نام مقدماتی اینترنتی (الکترونیکی) :

الف ) تکمیل برگ درخواست شغل ب ) اسکن یک قطعه عکس ۴*۳ متناسب با توضیحات سایت اینترنتی دانشگاه با انضمام فیش بانکی واریزی

ب ) رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ ۶۰۰۰۰( شصت هزار ریال ) به حساب ۹۸۰ خزانه نزد بانک مرکزی قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران به عنوان حق شرکت در امتحان عمومی و تخصصی داوطلبان استخدام ( ایثارگران ۵۰ درصد مبلغ مذکور را می پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف می باشند.
۳/۳- مدارک موردنیاز پس از قبولی در مرحله اول امتحان استخدامی:

داوطلبان قبول شده در مرحله اول امتحان استخدامی موظف هستند مدارک ذیل را ظرف مدت ۵ روز کاری پس از اعلام نتایج از سوی دانشگاه، به همراه اصل مدارک به کارگزینی دانشگاه حضورا ارائه و رسید دریافت نمایند. دانشگاه موظف است کلیه تصاویر مدارک را با اصل آنها مطابقت داده و برابر با اصل نماید.

– اصل به همراه تصویر آخرین مدرک تحصیلی

– اصل به همراه تصویر کارت ملی

– اصل به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه

– اصل به همراه تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (ویژه برادران)

– اصل به همراه تصویر پایان طرح مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان( نیروهای طرحی یا مشمولین ضریب K ) یا معافیت از آن

– اصل به همراه تصویر مدارک دال بر بومی بودن

– اصل به همراه تصویر مدارک دال بر ایثارگری، معلولین عادی حسب مورد از مراجع ذیربط.

– اصل به همراه تصویر سایر مدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت

تبصره : قبل از صدور حکم استخدامی اصالت مدرک تحصیلی و گواهی انجام خدمات قانون پزشکان و پیراپزشکان یا معافیت از مراجع ذیربط استعلام خواهد شد و تطبیق اولیه انجام شده در بند فوق ملاک قطعی بر اصالت مدارک نخواهد بود.

۴٫ نحوه ارسال مدارک ثبت نام مقدماتی و مهلت ثبت نام :

۲/۴- متقاضیان واجد شرایط می توانند از تاریخ ۷/۳/۹۱ تا تاریخ ۱۷/۳/ ۹۱ با مراجعه به سایت اینترنتی به آدرسwww. yums. ac. ir نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند.

۵٫ زمان و محل توزیع کارت

۱/۵- کارت ورود به جلسه امتحان توانمندیهای عمومی و تخصصی از تاریخ ۲۴/۳ ۰/ ۱۳۹۱ از طریق سایت اینترنتی دانشگاه قابل دریافت خواهد بود. زمان و محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه درج می گردد. (در صورت هرگونه مشکل از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۴ روز پنج شبه مورخ ۲۵/۳/۹۱ با مراجعه به ستاد مرکزی دانشگاه نسبت به رفع نقص اقدام گردد. )
۶٫ مواد امتحان برای مقاطع کاردانی و بالاتر عبارتند از :

۱/۶- امتحان توانمندیهای عمومی شامل : ۱- زبان وادبیات فارسی۲- زبان انگلیسی عمومی ۳- ریاضی وآمارمقدماتی ۴- فن آوری اطلاعات ۵- معارف اسلامی ۶- اطلاعات سیاسی و اجتماعی ومبانی قانونی در مجموع به تعداد(۹۰) سوال به صورت چهار گزینه ای (بدون اعمال نمره منفی برای پاسخ غلط) طراحی خواهدشد.

تبصره : اقلیت های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر موارد امتحان توزیع می شود.

۲/۶- امتحان تخصصی شامل سئوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب به تعداد ۴۵ سوال به صورت چهار گزینه ای (بدون اعمال نمره منفی برای پاسخ غلط) طراحی خواهدشد.

۷٫ مواد امتحان مقطع دیپلم بهیاری:

۱/۷- امتحان توانمندیهای عمومی شامل : ۱- معارف اسلامی ۲- اطلاعات سیاسی و اجتماعی ومبانی قانونی ۳- زبان وادبیات فارسی ۴- فناوری و اطلاعات ۵- زبان انگلیسی ۶- ریاضی و آمار مقدماتی با ضریب یک و بصورت چهار گزینه ای(بدون اعمال نمره منفی برای پاسخ غلط) خواهد بود. تبصره : اقلیت های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر موارد امتحان توزیع می شود.

۲/۷- امتحان تخصصی شامل سوالات مرتبط با رشته شغلی بهیاری به تعداد ۴۵ سوال و به صورت چهار گزینه ای (بدون اعمال نمره منفی برای پاسخ غلط) خواهد بود.

۸٫ تذکرات :

۱/۸- ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان و رزمندگانی که ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی دارند و نیز خانواده های معظم شهدا، مفقودین و جانبازان در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آگهی، با رعایت قوانین و مقررات مربوط از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود.

۲/۸- از کل مجوز استخدام تخصیص یافته به دانشگاه، سی (۳۰) درصد آن برابر قوانین و مقررات برای استخدام ایثارگران اختصاص می یابد، ۲۵ درصد آن به جانبازان و آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهداو جانبازان بیست و پنج (۲۵ ) درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان بالای یکسال اسارت معرفی شده از سوی بنیاد شهید و ایثارگران استان اختصاص می یابد و پنج (۵ ) درصد سهمیه استخدامی باقیمانده را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج (۲۵ ) درصد و آزادگان زیر یک سال و خواهران و برادران شهداء اختصاص می یابد. در مواردیکه نیاز به تخصص دارد رعایت شرایط علمی ( شرایط احراز در آگهی استخدام ) الزامی است.

۳/۸- انتخاب ایثارگران در حد سهمیه ۵ درصد به ترتیب نمره فضلی از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند و حدنصاب لازم را کسب نمایند، انجام خواهد شد.

۴/۸- استخدام مازاد بر ۳۰ درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت.

۵/۸- جانبازان و خانواده محترم شهدا در صورت داشتن کارت شناسائی از بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه تصویر آن نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند.

۶/۸- معلولین عادی بشرط دارا بودن شرایط مندرج در آگهی و کسب حد نصاب نمره به ترتیب نمره فضلی از ۳درصد سهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود.

۷/۸- تمامی باقیمانده سهمیه استخدامی به داوطلبان بومی در صورت برخورداری از شرایط مندرج در آگهی استخدام به ترتیب نمره فضلی اختصاص می یابد. بومی به افرادی اطلاق می شود که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشد:

الف) محل تولد داوطلب با محل جغرافیائی مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

ب) حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و متوسطه) را در محل جغرافیایی مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.

ج) فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتیکه محل ۳ سال از سنوات تحصیلی آنها (اعم از ابتدائی، راهنمائی و دبیرستان) با محل مورد تقاضای استخدامی یکی باشد نیز بومی تلقی میشوند.

تبصره ۱: بومی استان به افرادی اطلاق می گردد که شرایط فوق الذکر را در یکی از شهرستانهای استان دارا باشند.

تبصره۲ : در صورتیکه ظرفیت مورد نیاز هر یک از رشته های شغلی مندرج در آگهی استخدام از بین متقاضیان استخدام بومی تکمیل نگردد، پذیرش بقیه افراد تا تکمیل ظرفیت و همچنین انتخاب افراد ذخیره از بین داوطلبان بومی استان و سپس متقاضیان غیر بومی همان رشته شغلی به ترتیب نمره فضلی صورت می پذیرد.

۸/۸- کارکنان قراردادی شاغل در دانشگاه به ازای هر سال تجربه مربوط و مشابه و نیز تجارب مکتسبه در شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد ۲درصد و حداکثر تا ۲۰درصد کل امتیاز در هر یک از مراحل آزمون استخدامی اعم از عمومی، امتحان تخصصی به صورت جداگانه اضافه خواهد شد. چنانچه پس از اعمال افزایش امتیاز فوق این دسته از کارکنان در شرایط مساوی با دیگر شرکت کنندگان قرار گیرند، از اولویت برخوردار خواهند شد.

۹/۸- به مدارک ارسالی دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر و پائین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک معادل ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱۰/۸- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل ثبت نام، امتحان و جذب محرز شود داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد. حتی در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر میگردد.

۱۱/۸- اخذ تائیدیه مدارک تحصیلی متقاضیان استخدام در صورت پذیرفته شدن در امتحان (حداکثر ۲ ماه پس از اعلام نتیجه) از سوی دانشگاهها الزامی است.

۱۲/۸- کسب حدنصاب نمره لازم در آزمون توانمندی های عمومی (۶۰% نمره امتحان) صرفا به منزله تایید صلاحیت عمومی و تصحیح اوراق امتحان بوده و هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند و انتخاب داوطلبان به منظور گزینش بر اساس نمرات آزمون تخصصی و با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد.

۱۳/۸- انتخاب داوطلبان استخدام حداکثر به میزان ۵/۱ برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حدنصاب نمره امتحان عمومی را کسب کرده اند به ترتیب نمره فضلی امتحان تخصصی صورت می گیرد.

۱۴/۸- انتخاب‌نهائی پذیرفته شدگان‌امتحان پس از طی مراحل گزینش صورت خواهد گرفت.

تبصره: داوطلبان موظفند پس از اعلام اسامی مرحله اول پذیرفته شدگان طبق برنامه تنظیمی در مهلت مقرر به هسته گزینش دانشگاه برای تکمیل پرونده گزینشی مراجعه نمایند، در صورت عدم مراجعه در مهلت تعیین

شده (فهرست اسامی آنان از سوی هسته گزینش به کارگزینی دانشگاه اعلام می شود)، کارگزینی دانشگاه موظف است با اعلام کتبی به آدرس اعلام شده در فرم ثبت نام به فرد متقاضی، موضوع مراجعه وی را به هسته گزینش ظرف مهلت ۱۵ روز از تاریخ ارسال نامه تاکید نماید، در صورت عدم مراجعه، قبولی فرد کان لم یکن تلقی شده و از افراد ذخیره بجای وی به گزینش معرفی خواهد شد (کلیه مکاتبات دانشگاه طریق پست سفارشی پیشتاز صورت می پذیرد).

۱۵/۸- از پذیرفته شدگان نهایی، تعهد محضری به مدت ۱۰ سال جهت اشتغال در محل مورد تقاضا اخذ خواهد شد.

۱۶/۸- پذیرفته شدگان موظفند حداکثر ظرف مدت یکماه بعد از اعلام نتیجه نهایی پذیرش به دانشگاه مراجعه نمایند در صورت عدم مراجعه ظرف مدت مقرر یا انصراف آنان دانشگاه می تواند نسبت به استخدام ذخیره اقدام نماید.

۱۷/۸- هرگونه اطلاع رسانی در خصوص امتحان استخدامی از طریق سایت اینترنتی، به صورت همزمان خواهد بود و داوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را بدین طریق دریافت خواهند کرد

تبصره : در خصوص فراخوان جهت ثبت نام متقاضیان، اطلاع رسانی از طریق روزنامه های محلی و رسمی کثیر الانتشار خواهد بود.

۱۸/۸- با توجه به این که ملاک ثبت نام از متقاضیان استخدام تکمیل برگ درخواست شغل می باشد، لازم است در تکمیل برگه موردنظر نهایت دقت را به عمل آورده و هیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=4915
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما