یکشنبه 19 خرداد 1392 - 17:15
در جمع مردم یاسوج؛

هر آنچه در سفر جلیلی به یاسوج گذشت + تصاویر

سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با بیان اینکه پیشرفت و موفقیت کشور بر اثر حرکت در مبانی اسلام و پیروی 100درصد از ولایت مطلقه فقیه بود، اظهار داشت: کسانی تلاش کردند با انحراف و زاویه گرفتن از این مسیر نورانی در مسیر ملت ایران توقف ایجاد کنند.

سفر سعید جلیلی به یاسوج

به گزارش  مهر، سعید جلیلی ظهر یکشنبه در اجتماع مردم یاسوج اظهار داشت: عشایر در طول تاریخ همیشه در برابر استبداد ایستاده‌اند و در دوران دفاع مقدس هم حماسه‌های عشایر را دیدیم و به آن افتخار می‌کنیم.

جلیلی با بیان اینکه امام امید را در دل همه ما زنده کرد و این پیام را به ما داد که اگر دعوت خدا و رسول را اجابت کنیم، حیاتی جدید خواهیم یافت، اظهار داشت: هنر امام این بود که با خداباوری و مردم باوری در کشور ما خود باوری ایجاد کرد.

جلیلی بیان داشت: اگر امروز نماینده شما در برابر شش قدرت جهان می‌ایستد و با اقتدار می‌تواند از حقوق ملت ایران دفاع کند، به‌خاطر پشتیبانی عشایر غیور و ملت ایران است.

وی تصریح کرد: گفتمان اسلام ناب و رهنمودهای مقام معظم رهبری این درس را به ما داده که اگر اسلام و مردم را در کنار هم قرار بدهیم، قدرت‌ها و فرصت‌هایی ایجاد خواهد شد که فرصت هسته‌ای در برابر آن هیچ است.

حماسه درعرصه های مختلف با اعتماد به مردم ایجاد می‌شود

جلیلی با بیان اینکه این حماسه را می‌توان در سایر عرصه‌ها نیز ایجاد کرد، بیان داشت: اگر دوباره به مردم و عشایر خودمان اعتماد کنیم و شاهد نقش آفرینی آنان باشیم، می‌توانیم حماسه ایجاد کنیم.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد از نظر منابع طبیعی، معادن آب و نفت و گاز و سرمایه عظیم جوانان تحصیل کرده، گفت: با بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها می‌توان گرانی و بیکاری را در این استان ریشه کن کرد.

وی با بیان اینکه نباید حماسه را تنها در دفاع مقدس خلاصه کنیم، اظهار داشت: وظیفه مهم دولت این است که همانطور که در دفاع مقدس به مردم اعتماد شد، باید در اقتصاد و کشاورزی هم به آنان اعتماد شود.

جلیلی با بیان اینکه ادارات باید پناهگاه مردم باشند و آنها به سراغ مردم بیایند، اظهار داشت: نباید جوانان و کشاورزان ما نگران باشند که کارشان در ادارات انجام نمی‌شود.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اختصاص 11میلیارد دلار از بودجه کشور به واردات محصولات کشاورزی در سال گذشته، گفت: اگر این اعتبار به کشاورزان داخلی داده شود، موجب عمران، آبادی و رشد تولید و اشتغال خواهد شد.

سفر سعید جلیلی به یاسوج

وی عدالت در توزیع منابع را راهکار توسعه کشور عنوان کرد و گفت: نباید بین یک شهروند عشایر و یک شهروند تهرانی تفاوت قائل شد و همه باید از فرصت برابر بهره‌مند شوند.

جلیلی بیان کرد: نباید اجازه داد با برخی ساز و کارهای اداری در جمهوری اسلامی که با شعار و هدف عدالت شکل گرفته، عده ای بخواهند با رانتخواری و اشرافیت مانع تخصیص عادلانه منابع شوند.

وی افزود: هم اکنون شش نفر به تنهایی حدود پنج هزار میلیارد تومان وام از سیستم بانکی گرفته‌اند و هنوز آن را پرداخت نکرده‌اند.

سفر سعید جلیلی به یاسوج

وی تصریح کرد: نباید اجازه داد حفره‌هایی در بروکراسی اداری ایجاد شود تا کسانی بتوانند سوءاستفاده بکنند.

حماسه اقتصادی از فردای انتخابات آغاز شود

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری همچنین گفت: هرکس منتخب مردم شد و با حماسه سیاسی مردم، اعتماد آنان را بدست آورد، باید از فردای انتخابات حماسه اقتصادی را کلید زند.

جلیلی گفت: اگر می‌خواهیم مشکل اشتغال، تورم و مسکن رفع شود باید قبل از هر چیز ماشین دولت اصلاح شود تا بتواند به مردم خدمت‌رسانی کند.

وی بیان داشت: براین اساس در کنار سفرهای استانی باید سفرهای وزراتخانه‌ای هم انجام شود تا نتایج بهتری عاید مردم شود.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری همچنین با اشاره به پیشرفت‌های کشور نیز گفت: ما تنها مقاومت نکردیم و در کنار آن پیشرفت هم کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه مقاومت بود که موجب پیشرفت ما شد، افزود: اگر پیشرفت نکرده بودیم و قدرتمند نبودیم و با اقتدار در صحنه جهانی حضور نداشتیم و این همه تهدید علیه ما نبود.

جلیلی افزود: اگر می بینید شش قدرت دنیا باهم جمع می شوند که مانع یک حق شما شوند به دلیل قدرت و اهمیت اقتدار شماست و اگر در موضع ضعف قرار داشتیم این همه تهدید و تلاش برای ایجاد اجماع نبود.

سفر سعید جلیلی به یاسوج

وی اظهار داشت: اگر قدرتمند نبودیم خوشان اعتراف نمی کردند که ما نمی توانیم علیه ایران اجماع درست کنیم و ایران قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی است.

وی با بیان اینکه این قدرت را با گفتمان اسلام ناب و مردم بدست آورده‌ایم، گفت: هرچه به این دو اصل نزدیک شویم، پیشرفت ما بیشتر خواهد بود.

ایجاد تردید ترفند جدید دشمن برای مقابله با ملت ایران است

جلیلی عنوان کرد: دشمنان بعد از ناکامی در مواجهه با ملت و عدم تاثیر تهدیدها و تحریم ترفند جدیدی را به نام تردید بکار بسته‌اند تا ملت ما در ادامه مسیر خود دچار تردید شود.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: وقتی دشمن از بیرون نمی‌تواند فعال و موفق شود، سعی می‌کند با استفاده از برخی جریان‌ها از درون کشور، مردم را دچار تردید کند.

وی با اشاره به انتخابات سال 88 و حضور حماسی مردم در آن انتخابات، افزود: ما در آن انتخابات به پشت خیمه دشمن رسیدیم اما عده‌ای با ایجاد فتنه، تردید ایجاد کردند تا ما را از پشت خیمه‌ها عقب برانند.

جلیلی با بیان اینکه پیشرفت و موفقیت کشور بر اثر حرکت در مبانی اسلام و پیروی 100درصد از ولایت مطلقه فقیه بود، اظهار داشت: کسانی تلاش کردند با انحراف و زاویه گرفتن از این مسیر نورانی در مسیر ملت ایران توقف ایجاد کنند.

جلیلی اظهار داشت: در زمانی که جمهوری اسلامی ایران به اسم اسلام ناب و مباره با رژیم صهیونیستی شناخته می‌شد، بحث‌هایی همچون مکتب ایرانی و دوستی با مردم اسرائیل را مطرح کردند.

وی افزود: این انحراف بود و می‌خواست مانع پیشرفت ملت ایران شود اما پیشرفت ملت ایران در مسیر خط ولایت مطلقه فقیه بوده‌است.

سفر سعید جلیلی به یاسوج

جلیلی با بیان اینکه جریان تردید در حال ایجاد است، هشدار داد: همانگونه که ملت ایران اجازه فتنه وانحراف را نداد، امروز هم باید اجازه ایجاد تردید در ادامه قدرتمندانه مسیر ولایت را ندهد.

وی افزود: اگر مسیر نورانی ولایت مطلقه فقیه را با صلابت بپیماییم و به مردم اعتماد کنیم و ادارات ما پشتیبان مردم شوند، حماسه های بزرگ و بیشتری در انتظار ملت ایران خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=49122
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ATZ گفت:

    ایخری قبول وابی!دوران اصولگرایان به پایان می رسد

  2. دوست گفت:

    آره تو همون کسی هستی که هوادارانت به عشایر و لر ها توهین کردن و ….. تو هدایت خواه ……… هشت سال احمدی نزاد بس نبود

  3. ناشناس گفت:

    جلیلی جوان و کم تجربه عزیز/ چون از مسئولان نظامی دوستت داریم اما برای ریاست جمهوری خوب نیستی عزیز دل / این دور و بری هات باعث ریزش آرا شما خواهند شد خصوصا اون که توی عکس اوله / همون که میگفت چادر ملی ولی کلاهش فرانسویه

    • جليلي مديرراهبردي و مديرملي و هماهنگ كننده وزارتخانه هاي كليدي است گفت:

      جليلي با از 30سالگي ديپلمات بوده 35 سالگي مدير وزارت خانه اي و معاون اروپا آمريكاي وزارت امور خارجه وكانديداي وزارت بوده كه نپذيرفته و جليلي از حدود42 سالگي دبيرشوراي عالي امنيت كشور بوده كه به معني هماهنگ كننده وزارتخانه هاي كليدي كشور و مديريت بحران بوده جليلي با يك تصميم راهبردي زمينه نشاندن هواپيماي ريگي را فراهم كرده و هزارويك كارديگر حال اگر جليلي اهل وعده و وعيد و اهل من من كردن نيست اين مشكل ماست كه او را بهتر بشناسيم  بهتر است بجاي راي دادن به اسامي و وعده ها به مسايل راهبردي و توانمندي هاي راهبردي ومدريت كلان افراد نگاه كرد جليلي بيش از ديگران مديريت راهبردي در سطح ملي و در سطج هماهنگ كننده بين قوا داشته است ما با اعتماد و با توكل به او راي مي دهيم البته انتخاب شماهم محترم 

    • امير گفت:

      ايول دقيقا زدي تو خال

  4. کاظم گفت:

    جلیلی

    مرد غیرت مرد شجاعت مرد آرمانگرا درود بر شرفت عزیز دلم

    • رها گفت:

      عاقلانه تصمیم بگیریم .گناه دیگران رو پای بقیه ننویسیم.هیچ کسی رو توی گور دیگری نمی ذارن. دکتر جلیلی بسیار انسان مومن و باسیاست و ولایی ای هستن انصافن اینو از منظراتشون کاملا می شد فهمید. بقیه ی کاندیدا همش از خودشون تعریف می کردن و از افتخارات جبهشون می گفتن ولی دکتر با وجود اینکه پای راستشون مصنوعی هست حتی کلمه ای درباره ی جبهشون نگفتن.وبه ستاداشون اعلام کردن از این موضوع برای تبلیغ استفاده نشه.برنامه های اقتصادی ، فرهنگی و… ایشون رو از سایتشون بگیرین و مطالعه بفرمایین انشالا که به انتخاب اصلح برسین.

      • امین گفت:

        اینطور رفتار میکنن که امثال شما فریب بخورید.اقای احمدی نژاد هم اولش همینجور نبود؟یادتون رفته اوایل تو دوربین نمیتتونس نگاه کنه! توصیه میکنم شما عاقلانه و روشن بینانه تصمیم بگیرید.ایشون هیچ برنامه مشخصی برای مملکت نداره.

      • کورش گفت:

        اول اینکه جلیلی چیزی نداشت که ازش تعریف کنه.پای مصنوعی هم حدود ۱۴۳۰۰ نفر تو کشورمون از جنگ دارن پس دلیلی نداره که از پای مصنوعیش مایه بذاره.
        درثانی اقای جلیلی تو مناظراتش نه فقط طرح منسجم و کارشناسی شده ای نداد بلکه کارش فقط گوشزد کردن اشتباهات گذشته کاندیدا بود و این یعنی حاشیه پردازی که بیشترین ضربه ها رو به ما وارد کرده.
        و اما مهمتر از همه اینکه نتیجه فعالیت جلیلی اصلا رضایت بخش نیست واین یعنی تو کارش موفق نیست.

    • همایون - اصلاحات گفت:

      عارف روحانی

  5. طابوت گفت:

    خدایی مو سیاسی نیستم ولی ای اصولگرایل قافشون یه طوریه. خدایی هم سیل هدایتخواه کنید

  6. ساسان گفت:

    حنات رنگی نداره

    به امید خدا با انتخاب روحانی عصری جدید در کشور ایران شکل خواهد گرفت، عصر گفتگو، دموکراسی، تعامل با دنیا، پیشرفت، افزایش سطح رفاه، شایسته سالاری…

  7. مردﺳﯿﺎﺳﺖ گفت:

    ﻭﻗﺘﯽ ﻗ…… ﺑﺸﻪ ﻃﺮﻓﺪﺍﺭ ﺟﻠﯿﻠﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺪﺗﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻧﻤﯿﺸﻪ 

  8. ناشناس گفت:

    آقای جلیلی لطفا از ولایت فقیه مایه نگذارید امام خامنه ای رهبر همه مردم ایرانه نه فقط شما

  9. ناشناس گفت:

    شما ها به دعواهاتون ادامه بدین ملت نیاز به ارامش دارن
    همه با هم دکتر محسن رضایی رای میدیم

  10. ناشناس گفت:

    اگر مملکت خواهی آراسته مده کارمعظم به نو خاسته

  11. یک لر متعصب ساکن تهران گفت:

    این فرد کسی است که به عشایر و قوم لر توهین کرد و چه راحت بر بالین لرها از عشایر تعریف می کند… دریغ……

  12. دوست گفت:

    فعلا آقاي هدايتخواه خش نوزر ليدر آقا سعيدن . 

  13. ناشناس گفت:

    كساني درعكسها ديده ميشوند كه بواسطه اينكه طرفدار احمدي نژاد بودن الان رفتن سر كار و با خيال راحت دارن زندگيشون ميكنن،معلومه كه اينجور نيفتن دنبال جليلي چون منافعشون در خطره،وقتي كسي برنامه نداره چطور ميخواد كشورو اداره كنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

  14. احمد گفت:

    اصلاح طلبان پیروزند

دیدگاه شما