چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 1:09

اصولگرایان اصالت خود را در تعیین هیئت رئیسه مجلس نشان می‌دهند

منتخب بویراحمد و دنا در مجلس نهم گفت: جریان اصولگرا اصالت خود را در تعیین هیئت رئیسه مجلس نشان می‌دهد.

خبرگزاری فارس: اصولگرایان اصالت خود را در تعیین هیئت رئیسه مجلس نشان می‌دهند

غلام‌محمد زارعی  اظهار کرد: جریان اصولگرا ریشه در تفکرات ناب اسلامی و انقلابی دارد و همواره در همه ادوار نشان داده در خدمت نظام و انقلاب و رهبری بوده و افراد منتسب به این جریان برای پیشبرد اهداف انقلاب حاضر به گذشت و ایثار هستند.

این منتخب مردم در مجلس نهم شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان و بدخواهان چشم به نوع برخورد جریان و مجموعه اصولگرا در تعیین رئیس مجلس دوخته بودند و به یقین مطلوب و مقصود آنها تفرقه و اختلاف در این مجموعه است.

زارعی با بیان اینکه تعیین رئیس مجلس به آن اندازه اهمیت ندارد که جریان اصولگرایی دچار انشقاق و اختلاف شود، تصریح کرد: بزرگان جریان اصولگرا و کسانی که در این مجموعه از بدو پیروزی انقلاب تاکنون خون دل‌ها خورده‌اند، اجازه نخواهند داد چنین حالتی در میان این مجموعه اصیل ایجاد شود.

منتخب مردم بویراحمد و دنا در مجلس نهم با اشاره به اینکه اگر در این مجموعه اختلاف سلیقه‌ای وجود نداشته باشد سرگذشت برخی دوره‌های مجلس نصیب آن خواهد شد، خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد همه به یک گونه فکر کنند و مشکلات کشور تنها در چارچوب یک عقیده و اندیشه مورد بررسی قرار گیرد به حتم پیشرفتی در امور حاصل نخواهد شد.

زارعی وجود اختلاف سلیقه در جریان اصولگرایی را به معنای اختلاف نظر ندانست و گفت: البته نباید اجازه داد برخی کشمکش‌ها و صحبت‌ها و موضع‌گیری‌های بی‌جهت اختلاف سلیقه‌ها را به سمت اختلاف نظر سوق دهد که اگر اینگونه شود بدخواهان به هدف خود که همانا بی‌هویت جلوه دادن این جریان اصیل سیاسی کشور است دست خواهند یافت.

این منتخب مردم در مجلس نهم با ذکر این مطلب که جریان اصولگرا یک واحد و یک پیکر است، تاکید کرد: این جریان باید تحت عنوان یک فراکسیون فراگیر در آینده به کار خود ادامه دهد تا اینکه بتوان در تصمیم‌گیری‌ها به نتایج بهتری دست یابیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=4907
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما