سه شنبه 9 خرداد 1391 - 20:50

نوجوانی گچسارانی که در پنج ساعت 40 هزار روپایی می‌زند

بویرنیوز به نقل از خبرگزاری فارس: فوتبالیست نوجوان گچسارانی با زدن بیش از 40 هزار روپایی بدون مکث در پنج ساعت آمادگی خود را برای رکوردشکنی در این رشته نشان داد.

خبرگزاری فارس: نوجوانی که در پنج ساعت 40 هزار روپایی می‌زند

بهروز قبادیان صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به علاقه‌ای که از دوران کودکی به فوتبال داشتم این رشته را ادامه داده و افتخار قهرمانی با تیم ولی‌عصر شیراز در مسابقات فوتبال زیر 15 سال کشور را به‌ دست آوردم.

وی افزود: با قبولی در تست تیم فوتبال نوجوانان فجر سپاسی در تمرینات این تیم شرکت کردم که به دلیل مشکلات مالی، خوابگاه و هزینه رفت و برگشت از گچساران به شیراز نتوانستم در این تیم به فوتبال خود ادامه دهم.

* در ترکیب 25 نفره تیم سپاهان قرار گرفتم

این نوجوان فوتبالیست ادامه داد: با موفقیت در تست تیم جوانان سپاهان اصفهان از میان یک‌هزار و 300 نفر و قرار گرفتن در ترکیب 25 نفره نفرات اصلی تمرینات خود را در این تیم ادامه دادم.

قبادیان با اظهار تأسف از مصدومیت زانوی پای چپ خود در جریان تمرینات گفت: مصدومیت پیش‌آمده سبب دوری من از تمرینات سپاهان اصفهان و فاصله گرفتن از آمادگی آرمانی بدنی برای حضور در ترکیب 25 نفره این تیم شد.

وی ابراز داشت: تمرینات بدنی خود را برای برگشت به آمادگی کامل و رهایی از بند مصدومیت در گچساران آغاز کرده و در کنار تمرینات آماده‌سازی خود، روپایی‌زدن را در دستور تمرین قرار داده‌ام.

قبادیان با بیان اینکه توانایی زدن بیش از 60 هزار روپایی سرعتی در پنج ساعت را دارد، خاطرنشان کرد: توانایی زدن بیش از 40 هزار روپایی را به صورت معمولی در پنج ساعت دارم که این کار را بر روی ارتفاع، پله و میله‌های فلزی نیز با یک پا انجام می‌دهم.

به گزارش فارس، زدن 12 روپایی سرعتی در سه ثانیه، روپایی سرعتی در حالت نشسته، روپایی در حالت نشسته بر تیر افقی دروازه فوتبال، اجرای حرکات نمایشی مختلف با توپ، روپایی در حالت حرکت بر روی دیوارهای مرتفع و روپایی بر روی تیر سه گوش دروازه فوتبال از جمله توانایی‌های این نوجوان 16 ساله گچسارانی است.

بهروز قبادیان چندی پیش در سالن پد خندق گچساران در حضور نوذر رود‌نیل ناظر سازمان لیگ برتر و فوتبال و برخی کارشناسان، مربیان ورزشی و در مقابل لنز دوربین‌های فیلمبرداری در زمان یک‌ ساعت و 55 دقیقه موفق به زدن افزون بر 20 هزار روپایی شد.

به گزارش فارس، وی آمادگی خود را برای ثبت رکورد و نمایش توانمندی‌های خود در زمینه روپایی و حرکات نمایشی فوتبال اعلام کرده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=4898
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما