سه شنبه 9 خرداد 1391 - 19:14

چرا موحد باید به وزارت نفت برود؟

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: مجلس هشتم تمام گشت و در پی آن مجلس نهم آمد، مجلسی که با خود یار دیرینه اش موحد را به همراه نداشت و این مجلس حتما خواسته های بیشمار مردم چشم انتظار منطقه را به فراموشی خواهد سپرد.

اما همانگونه که در گذشته هم گفته بودیم حیات سیاسی موحد با نمایندگی مجلس اتمام نمی پذیرد بلکه این افسوس به دل مجلس بود که نماینده ای تمام عیار از مردمی بودن را از کف داد.

موحد باید در قدرت بماند نه برای خودش،  بلکه برای هزاران انسان وفاداری که سالها همه امیدشان به او بوده و هست.

موحد هر جا برود موحد است و کسی بهتر از او امورات مردم را پیگیری نمی کند، او می داند که  نباید خسته شود و تسلیم اتفاقات شود باید حرکت کند و باز هم به عنوان یک حلال معجزه گر مشکلات مردم را حل و فصل نماید.

او پیش از این توانسته بود از قوه قضائیه به وزارت نفت منتقل شود و او باید خود را در این سنگر برای خدمت به مردم آماده کند چرا که این وزارت خانه فرصتی بی نظیر برای مردم فقیر، بی کس و محروم استان خواهد بود.

رفتن به هر حوزه دیگر به اندازه نفت نمی تواند از پتانسیل موحد برای حل مشکلات مردم استفاده کند، جوانان منطقه نگاهشان به حاجی محمد موحد است تا باز هم مانند همیشه بر تمایلات و آسایش خود پا گذاشته و صرفا با در نظر گرفتن مصالح مردم کاری کند کارستان.

امید که با رفتن حاجی محمد موحد به این وزارت خانه شاهد رشد روزافزون منطقه باشیم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=4867
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما