چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 17:44

تصاویر ستاد مردمی دکتر جلیلی

رجا نیوز ارگان ستاد جلیلی نوشت: خیلی از کاندیداها مدعی هستند ستادهایشان مردمی است، اما واقعا مردمی است یا تنها در هیاهوی انتخابات لفظ مردم را یدک می کشند؟

ستاد مردمی یعنی با یک عده دغدغه مند از وقت و کار و زندگی شان بزنند تا بتوانند با کلی دوندگی جایی را جور کنند برای ستاد، اما تازه اول مشکلات است. جور کردن میز و صندلی، بنرها، پوسترها، سیستم صوتی و … هزار تای از این ها … در ضمن شما پول هم نداری که هر جور دلت خواست ریخت و پاش کنی!
ستاد مردمی یعنی همین…
به نظر شما ستاد کدام کاندیداها مردمی است؟ خیلی فکر نکنید کافی است ببینید.
 
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=48297
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ... گفت:

    عوام فریبی !! که متاسفانه خیلی خوب تو ایران جواب میده

    • آيا اين قضاوت شما صحيح است؟ گفت:

      نمي دانم شما طرفدار كدام كانديداي محترم هستيد اما كافي است در برخود دكتر جليلي و در وعده و عيدها و صبحت هاي عوام فريبانه و راي جمع كننده برخي از كانديدها و در فيلم هايي كه سرشار از تكنيك هاي مستقيم و  غير مستقم جلب راي كه همان شيوه هاي عوام فريبانه نوين هستند و از كودكي و از آسمان و زمين براي جلب راي استفاده مي كنند و حتي گريه مي كنند و . …. لطفا در اين موارد دقت فرماييد و درعوض ببيند شخص دكتر جليلي چند بار از خوش تعريف كرده يا چه وعده هاي عوام پسندانه اي براي جلب راي داده است آنوقت انصاف بدهيد كه با وجو يك نمونه حركت يكي از هواداران آيا اين قضاوت شما صحيح است؟

      • ناشناس گفت:

        دوست عزیز احمدی نژاد هم همینطور بود تازه از ایشون ساده تر بود ،الان حتی تیپش هم عوض شده و خیلی چیزهای دیگه ..! و تجربه ی احمدی نژاد هم تجربه ی بدی بود …! ودر اینکه الان ایشان انسان خوبی است شکی نیست پس بگذارید خوب بماند …

    • شما گفت:

      بازم جواب میده تا….

  2. حسین گفت:

    خیلی هم خوبه طرفدار ندارید حسودیتون میشه

  3. محمد علی گفت:

    عوام فریبی کار دوستان شماست دوست عزیز دکتر کارش درسته اینو تو عمل نشون داده اما دوستای شما چی نشون دادن یکم فکر کن

  4. علی گفت:

    احمدی نژاد دوم…..

  5. محمد گفت:

    مردم دیگر فریب این عوام فریبها و ساده زیستنهای دروغین را نمیخورند.
    جلیلی=احمدی نژاد

  6. ali گفت:

    فک نکنم ستاد جلیلی باشه…چون مرکز اصلی ستاد ایشون روبه رو وزرات کشور یه 100 بالتر باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جای بسیار خوبیه….مردم را فریب ندهید خواهشا

دیدگاه شما