یکشنبه 7 خرداد 1391 - 16:55

افزایش مراجعین به اورژانس بیمارستان یاسوج در اثر آلودگی هوا

سایت خبری تحلیل بویرنیوز: مسئول بخش اتفاقات بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج گفت: مراجعه عمومی به بخش های اتفاقات این بیمارستان در اثر آلودگی هوا افزایش یافته است.

احسان شاکری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در پی ورود پدیده گرد و غبار شدید به مناطق مختلف این استان طی روزهای گذشته، بیماران زیادی به این بخش مراجعه کردند.

وی بیان کرد: بیشترین میزان مراجعه کنندگان، بیماران دارای مشکل تنفسی مانند آسم و برونشیت، کودکان، افراد مسن و مصرف کنندگان انواع دخانیات بودند.

شاکری اظهار داشت: شایع ترین علایم این بیماران تنگی نفس، سرفه، آبریزش و سرگیجه بود که پس از مراجعه به صورت های سرپایی و بستری، درمان شدند.

شاکری تاکید کرد: بهتر است طی روزهایی که میزان آلودگی هوا از حد مجاز می گذرد، ضمن رعایت بهداشت فردی و شست و شوی بهداشتی میوه ها و سبزیجات، خانواده ها و به خصوص کودکان، در حد امکان از منزل خارج نشده و در صورت خروج، از ماسک های استاندارد استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، میزان آلودگی هوای ناشی از گردو غبار در استان طی چند روز اخیر، به 20 تا 30 برابر حد استاندارد رسیده بود.

این مسئله باعث شد ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد، مجبور به تشکیل جلسه اضطراری و تعطیلی ادارات، مدارس و دانشگاهها در روز پنجشنبه گذشته شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=4823
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما