شنبه 6 خرداد 1391 - 9:35

ثبت نام در جشنواره دنا تمدید شد

ایلنا: ثبت نام در جشنواره دنا برای ۱۲ استان شرکت کننده در ۴۸ مین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان که باید تا روز پنجشنبه ۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسید، به دلیل ایمل‌ها و تماس‌های مکرر علاقه مندان تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۶ خرداد ماه برای بار دوم تمدید شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، به دلیل استقبال دور از انتظار از این جشنواره و تماس‌های مکرر و ایمیل‌های دریافتی از سوی روابط عمومی انجمن، با موافقت مدیرعامل انجمن سینمای جوانان و رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره‌های منطقه‌ای سینمای جوان، برای دومین بار ثبت نام در دنا تمدید شد و علاقه مندان می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۶ خرداد با مراجعه به سایت انجمن نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

چهل و هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان با نام دنا از ۱۹ تا ۲۲ تیر ماه در کهکیلویه و بویراحمد – یاسوج در سه زیر مجموعه فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس برگزار می‌شود و علاقه مندان شرکت در این جشنواره از ۱۲ استان البرز، تهران، قم، سمنان، مازندران، قزوین، فارس، کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و یزد تا پایان روز شنبه ۶ خرداد ماه فرصت دارند برای شرکت در این جشنواره ثبت نام نمایند.

شرکت در تمامی بخشهای جشنواره تنها به روش ثبت نام اینترنتی و سایت انجمن به نشانی www. cinemajavanan. ir و یا www. iycs. ir امکان پذیر است.

شرکت در جشنواره فرهنگی و هنری حضرت علی اکبر (ع) نیز تا ۱۰ خرداد ماه امکان پذیراست و کافی است ثبت نام شدگان در دوره‌های قبلی جشنواره‌های انجمن با مراجعه به پروفایل خود و انتخاب فیلم و این جشنواره بدون نیاز به ثبت نام مجدد کد جدید دریافت نموده و در این جشنواره نیز شرکت نمایند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=4796
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما