دوشنبه 1 خرداد 1391 - 10:01

آقای بهرامی ، اصلاح طلبید یا فرصت طلب؟

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز / احسان یوسفی: آقای بهرامی ، زارعی به جبهه مردمی پیوسته بود. اصلاح طلبید یا فرصت طلب

پیرو مصاحبه محمد بهرامی کاندیدای انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی در سایت بویر نیوز جوابیه ای آماده ام کردم که  برای شما ارسال میکنم.

جناب آقای محمد بهرامی از این که در جمهوری اسلامی بستری به نام انتخابات و مردم سالاری دینی  محیا شده است تا همه انسان ها با تمام اعتقادات فکری و حتی دینی خود در آن حضور پیدا کنند ، برای ما  نیز حضور افراد جوانی هم چون شما در کارزار سیاست و انتخابات رضایت بخش و خوشحال کننده بود.

اجازه دهید به عنوان  یکی از فعالان سیاسی این مهد در مقام پاسخگوی به گفته های شما با رعایت ادب و انصاف در آیم.

آقای محمد بهرامی

در صحبت هایتان بیان داشته اید “از لحاظ طیف فکر و نگرش سیاسی آقای دکتر هدایتخواه و حاج زارع از یک طیف بودند همه هم در جریان بودند که آقایان دنبال این بودند که در جبهه پایداری و جبهه اصولگرا جایی داشته باشند که بعضیها جایگاه داشتند و بعضیها جایگاهی گیرشان نیامد ولی هیچ وقت ما دم نزدیم ، ما از لحاظ فکری کاملا با آقایان مغایر بودیم و لزومی نداشت که بخواهیم آرای هر کدام از طرفین را خورد کنیم.”

بهرامی جوان

درست که انتخابات و مناظره های انتخاباتی به پایان رسیده است اما هنوز مردم شریف و آگاه بویراحمد و دنا درذهن های خود به خاطر دارند که دوستی که شما دکتر خطابش می کنید هنوز از نشان دادن مدرک دکترایش نزد بهترین قاضیان زمان که همانا مردم صادق این مهد هستند عاجز است پس لطف کنید همراه و همگام این مردم شوید و از القاب خارج از واقعیت خود داری کنید وگرنه لفظ دکترا بدون ارائه رساله آن و مهندس خواندن فردی که رشته اش مهندسی نیست نه برای انسانیت شخصیت می آفریند  و نه بیانش برتری بر دیگریست بلکه اگر با مردم صداقت داشته باشیم سرمایه ای عظیمیست که شاعر چنین می گوید:

“گر بماند نام نیک از آدمی ** به کزو او ماند سرای زرنگار.

آری ما نیز موافقیم که غلام محمد زارعی و ستار هدایت خواه از طیف اصولگرایی بودند اما این صحبت شما که بیان کردید بعضی ها جایگاه گیرشان نیامد کمی اغراق آمیز و به دور از انصاف است.

هم شهری عزیز

گویا هنوز هم در فضای رقابت انتخابات به سر می برید باور کنید انتخابات قریب به 3 ماه است که به پایان رسیده است بیدار شوید اکنون وقت رفاقت و همدلی در ساخت استان محروممان است کمتر به جنجال های سیاسی بپردازید. اتفاقا یکی از نقاط قوت غلام محمد زارعی در انتخابات این بوده است که در هیچ طیف فکری قرار نگرفت .

چرا که ایشان بر خلاف بعضی از دوستان که شب در ستاد های اصلاح طلبان و روز در ستاد اصولگرایان بودند نشان داد تنها مختص به یک طیف خاص و یک گروه و حزب خاصی نیست بلکه خود را وام دار این مردم و متعلق به این انسان های شریف می دانست تا جای که خود را خدمتگزار و نوکر این مردم می پندارد.

زارعی را نمیتوان یک اصولگرای خشک و متعصب نامید. چرا که رای تاریخی وبی نظیر او نشان دهنده اقبال عمومی و متفاوت فکری به ایشان بود که اگر اصلاح طلبان و اصولگرایان  حول محور او گرد نمی آمدند قطعا نتایج دیگری رخ می داد و قطعا این صداقت و شفافیت و مدیریت زارع بود که حتی اصلاح طلبان را به سوی خود روانه کرد و نشان داد اون اصول گرایست که به رفتار های اصلاح طلبانه در جهت پیشبرد اهداف و تعالی این مرز و بوم اعتقاد دارم و بر این باور است جامعه با تک صدایی به سعادت نخواهد رسید ؛ و این طرز فکر زارعی نشان از پختگی او در عرصه سیاست و از همه مهمتر انعطاف پذیری او در برابر جریان ها و افراد و اشخاص سیاسیت که بقای خود را در انحصار طلبی و تک حزبی می دانند.

بهرامی گرامی

اتفاقا غلام محمد زارعی به جبهه مردمی پیوسته بود اما دوستان حاضر در صحنه هرگز نخواستند این واقعیت را بپذیرند .

زارعی به جبهه مردم مظلوم و درد کشیده بویراحمد و دنا پیوسته بود.

او عضو جبهه مردمی جوانان بیکار بویراحمد در آمده بود که با داشتن تحصیلات عالیه از داشتن شغل محروم بودند.

او عضو جبهه مردمی روستای آزرای لوداب بود که ریش سفید آن دیار به دلیل فقدان پل در آب غرق شد تا آقایان به سفر لبنان خود و دیگری به سفر ایتالیای خود بنازد.

آری زارعی به جبهه مردمی پیوست و تا ابد به بودن در این جبهه  مقدس به خود می بالد چرا که معتقد است صدای مردم صدای خداست.

استاد گرامی

بیان داشته اید ما از لحاظ فکری کاملا با آقایان مغایر بودیم. تعجب میکنم مگر شما اصولگرا نبودید؟ یا نکند یک شبه خود را اصلاح طلب معرفی کرده اید؟

اجازه دارم به رسم ادب و آگاهی از شما سوال کنم؟

سابقه سیاسی شما چگونه بوده است؟

در دانشگاه و یا حتی بیرون از دانشگاه به کدام طیف فکری حاضر در کشور گرایش داشتید؟

اگر اصلاح طلب هستید چرا پیشینه اصلاح طلبی ندارید؟

اگر اصلاح طلب هستید چرا در همان بدو ورود به انتخابات پیش از تایید یا احراز صلاحیتتان موضع سیاسی خود را بیان نکردید؟

اگر اصلاح طلب هستید پس چرا در لیست حزب مردم سالاری اصلاح طلب قرار نگرفتید؟

اگر اصلاح طلب هستید چرا در انتخابات ریاست جمهوری دهم به طور شفاف از 2 نامزد اصلاح طلب حاضر در صحنه حمایت نکردید که امروز متهم هستید که شب اصلاح طلب بودید و روز اصولگرا؟

این چه اصلاح طلبی هست که هیچ یک از احزاب اصلاح طلب از او حمایت نمیکند و اصلاح طلب بودن خود را بعد از تایید صلاحیتش بیان میکند؟

آیا اصلاح طلب بودن به صرف بیان لفظ آن است یا به پیشینه و اقدامات اصلاح طلبی آنان در گذشته؟

اصلاح طلب بودن صداقت گفتاری وثبات رفتای و شجاعت عمل گرایی می خواهد که امروز ه در نبود مردان اصلاح طلب هر کس قبایش را بر تن می کند و خود را اصلاح طلب می پندارد ولی غافل از آنند که قبای پر افتخار اصلاح طلبی برایشان گشاد است و مردم ، فرصت طلبان را به اسم اصلاحات هرگز نخواهند خواند.

آقای بهرامی قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را؟

شهردار سابق

بیان داشتیه اید که در نظر سنجی های که پیش از انتخابات داشته اید همه آمار و ارقام حاکی از پیروزی قاطع شما را نوید می داد به طوری که  65 درصد آرا را متعلق به خود و با سخاوت مندی خود 28 درصد آرا را به زارعی و 10 درصد رای را نیز به هدایت خواه سپرده اید.

برایم شگفت آور است که چه طور با این آمار و نظر سنجی که شما داشته اید در روز انتخابات همه آمار ها بر عکس آنچه که پیش بینی کرده بودید رخ داد!

باور من این است که آمار هایتان اشتباه نبوده است بلکه اشتباه شما در ماموران نظرسنجی و حوزه نظرسنجی بوده است که از ساده بودن شما سو استفاده کرده و آمار خلاف واقع را به شما گزارش داده اند.

آیا بهتر نیست در دور بعد واقع بینانه به قضایا نگاه کنید؟

آیا شایسته نیست زین پس در نظر سنجی هایتان به دور از هاله پیروزی و احساسات واقعیت را هرچند که تلخ است را  گزارش کنید تا درک صحیحی از شرایط اطرافتان داشته باشید؟

آیا زیبنده نیست که افکارمان را با واقعیت و حقیقت منطبق کنیم پیش از آن که هم چون تفکر استالینی که می گوید باید واقعیت با افکار ما منطبق شوند را سرلوحه کار و رفتار خود قرار دهیم؟

سخت است اما اجازه دهید بگویم وقتی ماموران نظرسنجی نزدیک به شما با شما صادقانه برخورد نمی کنند ، وای به روزی که اطرافیان شما بر مسند کار حاضر شوند و با آمار تخیلی خود بر ذهن و روح این مردم موج سواری کنند.افسوس.

نامزد محترم انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی

بیان داشته اید آقای زارع به عنوان منتخب مردم قطعا ۴ سال دیگر خیلی ها بر علیه او هستند.

دوست دارم بیانتان را از سر دلسوزی بخوانم و بشنوم و به خود بقبولانم که این جمله از روی خیر خواهیست چرا که همه ما آرزوی رشد و آبادانی این مهد محروم را داریم اما

اگر بعضی از دوستان که عرصه برای یکه تازیشان تنگ شده است

اگر بعضی از آقایان نا کارآمد که در چارت مدیریتی و سازمانی این استان جای ندارند

آگر بعضی از اشخاص که وجهه سیاسی ندارند اما برای خود پیشینه سیاسی میخرند در حالی که هویت فروختنی نیست بلکه بدست آوردنیست

اگر بعضی از مدیران که اکنون مهره سوخته در بازی های سیاسی اند اما از پیشنهادات خارج از استانی خود می بالند

کمی تنها کمی از تنش و حسادت و تکبر دست بردارند و از ایجاد موانع بر سر راه زارع به خیال زمین زدن ااو که امروز ایشان سفیر بویراحمد و دنا در بهارستان است دست بر دارند قطعا غلام محمد زارعی با 80 هزار رای تاریخی خود علاو بر نماینده بودن بویراجمد و دنا و حمایت هوادارانش قطعا نماینده همان 64 هزار رای و 23 رای شریفی که به دیگر نامزد های محترم هم جاری شد می باشد و هدفی جز خدمت رسانی بدون گزینشی کردن و دسته بندی کردن مردم ندارد و قطعا زارع با حضور آحاد مردم با تفکرات گوناگون و حضور نخبگان استانی در کنار خود و صداقت و مدیریت و سلامت شخصیتی و اجتماعی  که دارد می تواند حتی با وجود آقایانی که مصاحبه می کنند و رفتار صلح طلبانه دارند اما چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند می تواند این استان محروم را با حضور این مردم رشد و سامان دهد.

در پایان جناب محمد بهرامی برایتان در عرصه زندگی آرزوی سعادت و خوشبختی دارم باشد که همه ما عملمان هم چون گفتارمتان باشد.

 خستگی را تو به خاطر مسپار

که افق نزدیک است

و خدایی

 بیدار که تو را می بیند؟

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=4698
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما