یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 1:06

اثرگذارترین منتخب استان در تغییر مدیریت ها کیست؟

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: تکلیف هر سه منتخب استان مشخص است، در دو شهرستان نمایندگان از رقبا شکست خورده اند و در شهرستانی دیگر هم بدون رقیب نماینده سابق توانست از فاکتور شانس خود را به مجلس برساند.

در دوره هدایت خواه مدیران با اصالت بویراحمدی عملا فرصتی برای عرض اندام پیدا نکردند و مدیران بیشتر توسط همکاران ایشان انتخاب می شدند، در عین حال هدایت خواه که با آرم وکیل الدوله بودن شناخته شده متاسفانه نتوانست با تنها نماینده دولت در استان یعنی استاندار هم کنار بیاید.

اما پس از اتمام انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی فضا و شرایط به گونه دیگری رقم خورد.

سایت ها و رسانه های وابسته به نمایندگان شکست خورده ماموریت یافتند تا با رصد فعالیت های منتخبان مردم برای آنها ایجاد مزاحمت و حاشیه سازی کنند.

در این بین نماینده کهگیلویه و بهمئی در مجلس بیشتر وقت خود را در جلسات مختلف می گذراند و با گفتم، نگفتم های بسیار خود را درگیر حاشیه سازی های رسانه ای می کرد.

منتخب مردم گچساران کمترین تمایل را به تغییر مدیران کنونی به خرج داد و تنها با ذکر این نکته که مدیران غیر متخصص کنار خواهند رفت به این موضوع خاتمه داد.

اما منتخب بویراحمد و دنا بیشترین سهم را در چانه زنی برای تغییر مدیران ناکارامد داشت بطوری که صدای اشخاص و رسانه های وابسته به نمایندگان بلند شد و هر روز با یک دسیسه این حرکت مثبت را به سخره می گرفتند.

این اشخاص سعی دارند با شانتاژ خبری از تغییرات مورد نظر مردم جلوگیری کنند تا خطری منافع و مدیریت آنها را تهدید نکند.

بدون شک باید شاهد نتیجه گرفتن چانه زنی های زارعی در آینده نزدیک باشیم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=4654
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما