جمعه 3 خرداد 1392 - 11:00
با برپایی نمایشگاه شهرداری،

ارزانی به کهگیلویه و بویراحمد سرازیر می شود

نمایشگاه عرضه محصولات به صورت مستقیم در محل برپایی نمایشگاه های دائمی شهرداری یاسوج، واقع در شرف آباد امروز دور جدیدی از عرضه خود را با افتتاح رسمی کارکنان شهرداری آغاز نمود.

به گزارش بویرنیوز، آقای حسن زاده مدیر اجرایی نمایشگاه در خصوص کم و کیف برپایی این نمایشگاه به ارائه محصولاتی از قبیل لوازم و اثاثیه منزل،مبلمان و مواد خوراکی به وسیله تولیدکننده های مطرح اشاره نمود.

ایشان همچنین خاطرنشان کرد در برپایی نمایشگاه این دوره، همچون دوره های پیشین سعی بر آن بوده از تولید کننده های مطرح و به نام کشور دعوت به عمل آید تا هم اجناس با کیفیت در اختیار همشهریان عزیز قرار گیرد  هم به واسطه کوتاه شدن دست واسطه ها قیمت هایی که به مردم عزیز ارائه میگردد ارزانتر و به گفته ایشان حدود 15 تا 30 درصد با قیمت های درون شهر متفاوت می باشند.

در خصوص امنیت خرید وی این قول و تعهد را به مردم شریف همشهری داد که شهرداری نظارت مستقیم بر ارائه کالا به همشهریان را دارد و اجناس فروخته شده باید با کیفیت قید شده در قراردار به مشتری ارائه گردد در غیر اینصورت شهرداری از جانب مشتری حق ابطال قرارداد واسترداد وجه را دارد.

آنچه در این دوره برپایی نمایشگاه توجه ما را جلب نمود ارائه اقساطی محصولات می باشد که البته فعلا به صورت خاص برای کارکنان شهرداری در نظر گرفته شده.وی در خصوص شرکت های حاضر در نمایشگاه اینگونه پاسخ دادند:حدود 45 شرکت تولیدی معتبر در 100 غرفه در داخل نمایشگاه حضور دارند و البته در محیط نمایشگاه نیز عرضه محصولات غذایی به مردم همچون روزهای قبل ادامه دارد.

درنمایشگاه شرکت های معتبری همچون ال جی،سامسونگ در عرضه محصولات خانگی،شرکت های نگین مشهد و فرش کاشان در صنعت فرش و دیانا تهران و پایتخت در زمینه مبل و میز حضور دارند.

مهندس بی باک مدیر شرکت برپا کننده این نمایشگاه (شرکت تجارت پارس) نیزدر سخنانی با خبرنگار ما از تلاش مجموعه اش در برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه گفت و تاکید کرد همچون همه نمایشگاه های برپا شده توسط این مجموعه هدف ما دعوت از تولیدکنندگان با کیفیت و با نشان های شناخته شده و معتبر ارائه کالا،در جهت ارائه محصولاتی با کیفیت و ارزان تر از قیمت بازار به مردم شریفمان می باشد،که در این رابطه همکاری همه نهادهای ذیربط در خدمت رسانی هرچه بهتر به همشهریان مسلما یاری بخش و مثمر ثمر خواهد بود ایشان همچنین از شهرداری یاسوج و بالاخص شهردار محترم شهر یاسوج که در تسهیل هرچه بیشتر خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نبودند تشکر و قدردانی نمود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=45499
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ملا میهن گفت:

    به اطلاع میرسونم ایشون مهندس نیستند .

    • مهدی گفت:

      نمایشگاههایی که فقط اجناس چینی و بنجل به مردم میفروشه باید هم ارزونی رو سرازیر کنه . اصلا نیاز به سرازیر کردن ارزونی نیست که بخواد سر مردم منت بزاره اخه اجناس چینی ذاتا ارزون هستند

دیدگاه شما